“Trevlig personal.”
Omdöme om Nelly's Food Etc.

Nelly's Food Etc.
Rankad som nr 8 av 326 Restauranger i Helsingborg
Beskrivning: Välkomna till vår mysiga restaurang! Nellys Food ETC är en trendigt mysig restaurang med ett härligt urval av internationella rätter tillagade med övergripande närodlade råvaror. Här möts Skåne och världen i en härlig fusion där vi erbjuder allt ifrån små tapasrätter till den traditionella trerättersmenyn. Vi är särskilt stolta över vårt öppna kök där man kan se våra kockar när de tillreder maten.

Vi var 7 vuxna och 1 litet barn. Hade bokat i förväg, så vi fick ett runt bord lite avskilt. Helt perfekt.

Tack evabA810YY
ChristinaOhlsson, Chef på Nelly's Food Etc., svarade på det här omdömetSvarade för 4 veckor sedan

Hej Eva
Så härligt ni gillar våra runda bord, blir mycket lättare att "umgås" runt dem. Det ni satt på heter bord 41, så ni kan önska det till nästa gång.
Varmt välkomna tillbaka.

Omdömet skrevs 12 augusti 2018 från mobil enhet

Vi åt middag här, två vuxna, ett barn o ett spädbarn.
Trevlig miljö och personal. Vi ville beställa lite potatismos eller något liknande till minstingen. Det gick bra, problemet var väl bara att det beställdes när vi fick våra huvudrätter o när vi hunnit äta upp dem hade mini tröttnat så vi var tvungna att gå. Vi blev erbjudna att ta det med oss men vi avböjde.
Vi vuxna var i övrigt väldigt nöjda med maten. Barnet åt en hamburgare och tyckte att det var lite bränt.

1  Tack JessChGu
ChristinaOhlsson, Chef på Nelly's Food Etc., svarade på det här omdömetSvarade 13 augusti 2018

Hej
Tack för ert besök och omdöme. Låter som det blivit ett missförstånd med barnens mat. vi brukar alltid ta in deras mat först. Vet ju att om barnen är nöjda så kan vi föräldrar njuta av vår mat. Ber om ursäkt för detta. Självklart ska barnen först få sin mat . Ska påminna alla som jobbar här om det. Roligt dock att ni vuxna var nöjda. Hoppas på att få välkomna er tillbaka,och hör då gärna av er direkt till mig, så ska vi se till att barnen får det extra bra!

Hälsningar Chirstina
042-6237931

Omdömet skrevs 9 augusti 2018 från mobil enhet

Kanon hotell, otroligt god mat och mkt trevlig service. Hit återkommer vi gärna tillbaka. Besöker Helsingborg/ Helsingör varje år på sommaren och bor då gärna på hotell, men detta var nog det bästa hittills

Tack Jan B
ChristinaOhlsson, Chef på Nelly's Food Etc., svarade på det här omdömetSvarade 10 augusti 2018

Hej Helen och Jan
Tack för ert besök och det härliga omdömet ! Vi bugar och bockar och jag framför till både kök och service, de är fantastiska ! Roligt att ni uppsakattar vår restaurang och hotellet. Hälsar er barmt välkomna tillbaka.

Omdömet skrevs 4 juli 2018 från mobil enhet

Alexander som jobbar i restaurangen var toppen! Fixade allt så barnen och vi vuxna var supernöjda Barnen vill flytta in! Glatt, mysigt och SJÄLVKLART MYCKET GOD MAT.

1  Tack Annasp83
ChristinaOhlsson, Chef på Nelly's Food Etc., svarade på det här omdömetSvarade 5 juli 2018

Hej Anna
Tack för ditt härliga omdöme. Vi ordnar specialpris om ni flyttar in !
Jag framför ert beröm till Alex och köket. Vi har toppen personal här, uppskattar väldigt att ni uppmärksammar det.
Hälsar er varmt välkomna tillbaka.
Njut av sommaren!

Hälsningar
Christina

Omdömet skrevs 27 juni 2018 från mobil enhet

Åt grillbuffé och drack gott vin till. Mycket god mat och personalen var hjälpsam. Rekommenderas varmt.

1  Tack headebb
ChristinaOhlsson, Chef på Nelly's Food Etc., svarade på det här omdömetSvarade 3 juli 2018

Hej
Vi bugar och tackar för ditt fina omdöme !
Så roligt att du gillar vår grillbuffé, som vi har nu i sommar, och vi varierar lite varje dag. Vi är stolat över vår vinlista och vår personal så sträcker på oss alla lite extra när vi får så fint beröm!

Önskar er varmt välkomna tillbaka!

Resenärer som tittade på Nelly's Food Etc. tittade också på

Helsingborg, Skåne län

Besökt Nelly's Food Etc.? Berätta vad du tyckte!