“Toppenrestaurang!”
Omdöme om Nelly's Food Etc.

Nelly's Food Etc.
Boka med
Nelly's Food Etc. har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 9 av 329 Restauranger i Helsingborg
Beskrivning: Nelly’s Food Etc – upplev en unik restaurang i Helsingborg. En restaurang med avslappnad atmosfär och mat i toppklass. På Nelly’s Food Etc kan du njuta av en gastronomisk upplevelse varje dag i veckan. Du kommer att känna kökets puls och kockarnas passion genom det öppna köket i en mycket avslappnad och mysig restaurangmiljö. Mat och cocktails är gjorda med stor kreativitet och mycket kärlek till matlagningskonsten. Restaurangen är inspirerad av Nelly Krook (1803-1889), en filantrop som bodde i Helsingborg och gärna bjud in till stora bjudningar. Menyn är inspirerad av Nellys resor runt om i världen med en blandning av uppdaterade internationella klassiker och olika teman från hela världen. Vi serverar även frukost, brunch och lunch. Varmt välkomna till Nellys vardagsrum!
Omdömet skrevs 31 mars 2018

Det är så mysigt att sitta och äta här! Man känner sig så välkommen, underbar personal med mycket servicekänsla, maten var jättegod, frukosten var fantastisk, mycket att välja på. Sen var det lugnt och inte alls slamrigt och stökigt som det lätt kan vara när så många ska äta frukost samtidigt. Vi kommer definitivt tillbaka❤️

1  Tack susanneborgh
ChristinaOhlsson, Chef på Nelly's Food Etc., svarade på det här omdömetSvarade 2 april 2018

Hej Susanne
Så härligt att läsa ditt omdmme. Vi bugar och tackar. VI har underbar personal och jag kommer framföra din recention till dem. Uppskattar den, då vi sätter kvalitet och servise högt!
Hälsar er varmt välkomna tillbaka!

Omdömet skrevs 27 mars 2018 från mobil enhet

Bästa restaurangerna i Helsingborg.
Genomtänkt meny med mycket hög kvalité på maten och håller en väldigt hög nivå på allt. En väldigt bra vin lista med många goda viner.

Tack Wacklin

Hej
Så roligt att höra!!! Tusen tack för de underbara orden! Det är vad vi jobbar mot varje dag, och vi är väldigt stolta över vår kära "Nelly".
Kom gärna snart tillbaka, vi byter meny den 4/4 och nya viner kommer lite då och då!

Omdömet skrevs 27 mars 2018 från mobil enhet

Restaurangens miljö var super mysig, riktigt cool inredning. Menyn var över all förväntan, allt vi beställde var super gott och det fanns många viner att välja mellan. Servicen var riktigt proffsig, servitrisen vi hade var mycket kunnig och gav jätte bra service. Det var även mycket smidigt med vår barnvagn, dem var mycket hjälpsamma med det och anpassade sig. Vi var jätte nöjda och kan varmt rekommendera denna restaurang. Kommer definitivt äta här igen.

Tack Nicole W

Hej NIcole
Tack för det fina omdömet. Vi älskar våra gäster och tycker det är super roligt när ni uppskattar det vi gör.
Ska framföra till vår härliga personal, era fina ord.
Hoppas vi får välkomna er tillbaka snart.

Omdömet skrevs 20 mars 2018

Trevlig kompetent personal. Härligt belägen och trevligt inredd resturang. Maten är lite för prizy för hur det smakar men fortf god mat. Bredare utbud av vegetariska alternativ är önskvärt. trevligt utbud på dricka. Hört att de har en fantastisk brunch, dock inte provat den själv.

Tack Louise N
ChristinaOhlsson, Chef på Nelly's Food Etc., svarade på det här omdömetSvarade 21 mars 2018

Hej Louise
Tack för ditt besök och fina omdöme. Uppskattar feedbacken. När det gäller vegetariskt, många av våra ratter kan fås vegetariskt ( den lilla symbolen brevid rättern på menyn visar det ) eller så fråga personalen så ordnar vi något som inte finns med I menyn.
Välkommen tillbaka och kom även gärna och prova vår brunch.

Omdömet skrevs 12 mars 2018 från mobil enhet

Utan tvekan Helsingborgs bästa brunch! Fräscht, gott och mycket trevlig personal!
Rekommenderas till allt och alla!

Tack M1310GKgabrielf
ChristinaOhlsson, Chef på Nelly's Food Etc., svarade på det här omdömetSvarade 14 mars 2018

Hej
Så härligt att höra!! Vi gillar vår brunch och är glada att ni gör det med!
Ska framföra till personalen era fina ord.
Varmt välkomna tillbaka!

Resenärer som tittade på Nelly's Food Etc. tittade också på

Helsingborg, Skåne län

Besökt Nelly's Food Etc.? Berätta vad du tyckte!