“Take away”

Ramlösa Wok-express
Rankad som nr 38 av 332 Restauranger i Helsingborg

Take away fungerar utmärkt. Väldigt god vällagad mat med fräscha grönsaker och bra sting i maten. Bra att de har satt ut i menyn hur stark maten kan förväntas bli.
Vi valda ur Kocken rekommenderar och det blev jättebra.

Datum för besöket: juni 2020
Tack sydsverige

Omdömet skrevs 19 oktober 2019 från mobil enhet

Bra kinesisk mat över lag. Kunde varit aningen mer sting i Peking soppan, men det är nog bara min egen preferens. Väldigt snabb och vänlig service.

Datum för besöket: oktober 2019
Tack Seaislet
Omdömet skrevs 31 mars 2019

Helt fantastisk matupplevelse med genuin kina mat till bra priser. På väg från Danmark hem till Göteborg gjord vi en avstickare för lite mat och vi blev glatt överraskade. I den gamla affären lagas himmelsk mat som tar dig direkt till Kina. Namnet på restaurangen är alldeles för blygsamt för den mat de lagar, borde mer vara "Real China" eller "China Heaven", finns inte positiva ord nog.
För er som bryr er om annat än mat och trevligt bemötande kanske det inte är rätt ställe

Datum för besöket: mars 2019
Tack 317fredrikf
Omdömet skrevs 25 januari 2019

Alltid väl bemött. Bra parkeringsmöjligheter. Stort urval av olika maträtter. Bra för avhämtning och får alltid svar när i tid det är klart och stammer när man kommer. Supergodmat. Helsingborgs bästa Thai

Datum för besöket: januari 2019
Tack AndersP558
Omdömet skrevs 15 oktober 2018 från mobil enhet

De är väldigt trevliga, mycket god mat och väldigt prisvärt!
Jag hade gett dem 5 utav 5 om det inte hade varit för att jag ibland ringer 18.00 och de säger att maten är klar 19.15. Så väntetiden kan ibland vara lång, men det är också förståeligt med tanke på hur mycket de kan ha att göra.

Datum för besöket: september 2018
Tack jennideee

Resenärer som tittade på Ramlösa Wok-express tittade också på

Helsingborg, Skåne län

Besökt Ramlösa Wok-express? Berätta vad du tyckte!