“Supergod mat och hög service”

Ramlösa Wok-express
Rankad som nr 40 av 334 Restauranger i Helsingborg
Omdömet skrevs 25 januari 2019

Alltid väl bemött. Bra parkeringsmöjligheter. Stort urval av olika maträtter. Bra för avhämtning och får alltid svar när i tid det är klart och stammer när man kommer. Supergodmat. Helsingborgs bästa Thai

Datum för besöket: januari 2019
Tack AndersP558

Omdömet skrevs 15 oktober 2018 från mobil enhet

De är väldigt trevliga, mycket god mat och väldigt prisvärt!
Jag hade gett dem 5 utav 5 om det inte hade varit för att jag ibland ringer 18.00 och de säger att maten är klar 19.15. Så väntetiden kan ibland vara lång, men det är också förståeligt med tanke på hur mycket de kan ha att göra.

Datum för besöket: september 2018
Tack jennideee
Omdömet skrevs 25 augusti 2018 från mobil enhet

Att besöka denna restaurang är inte bara smaker i världsklass utan alla sinnen får vara med! Ett varmt bemötande från trevlig personal!

Datum för besöket: augusti 2018
Tack larsrostin
Omdömet skrevs 1 augusti 2018 från mobil enhet

Mixade spett satay är en rätt som kommer att beställas igen! Riktigt gott!
Dom små revbenen är också sjukt goda och en stående favorit.
Trevligt att det finns uteservering också.

Vi är återkommande gäster!

Datum för besöket: augusti 2018
Tack annalP4596UH
Omdömet skrevs 24 april 2018 från mobil enhet

Trevliga, bra mat. Väldigt uppenbart vad du kan förvänta dig. Enda neg är eg att det inte är större konkurrens i Ramlösa.

Datum för besöket: april 2018
1  Tack Justus H

Resenärer som tittade på Ramlösa Wok-express tittade också på

Helsingborg, Skåne län

Besökt Ramlösa Wok-express? Berätta vad du tyckte!