“Fräscht och smakrikt”

Ramlösa Wok-express
Rankad som nr 41 av 341 Restauranger i Helsingborg
Omdömet skrevs 1 augusti 2018 från mobil enhet

Mixade spett satay är en rätt som kommer att beställas igen! Riktigt gott!
Dom små revbenen är också sjukt goda och en stående favorit.
Trevligt att det finns uteservering också.

Vi är återkommande gäster!

Datum för besöket: augusti 2018
Tack annalP4596UH

Omdömet skrevs 24 april 2018 från mobil enhet

Trevliga, bra mat. Väldigt uppenbart vad du kan förvänta dig. Enda neg är eg att det inte är större konkurrens i Ramlösa.

Datum för besöket: april 2018
2  Tack Justus H
Omdömet skrevs 25 november 2017 från mobil enhet

Trevliga, snabba, och inte alls bara en Express-wok. Fräscht och bra råvaror. Kan rekommendera deras riktigt kinesiska rätter!

Datum för besöket: november 2017
Tack jennyfF2423WS
Omdömet skrevs 15 november 2017

Snygg och trevlig meny priser från 90 kr till 125 som dyrast öl från Kina och Tjeckien 40 -45 kr per st

Datum för besöket: november 2017
Tack sonnyg848
Omdömet skrevs 31 augusti 2017 från mobil enhet

Trots namnet som låter som snabbmat, är det här betydligt bättre och mer genuint asiatiskt än så. Trevlig personal och snabb service. Hyfsade priser.

Datum för besöket: juni 2017
Tack jennyfF2423WS

Resenärer som tittade på Ramlösa Wok-express tittade också på

Helsingborg, Skåne län

Besökt Ramlösa Wok-express? Berätta vad du tyckte!