“Fars dag med far o mor o dotter och son 23 år och 35 år”

Ramlösa Wok-express
Rankad som nr 42 av 341 Restauranger i Helsingborg
Omdömet skrevs 15 november 2017

Snygg och trevlig meny priser från 90 kr till 125 som dyrast öl från Kina och Tjeckien 40 -45 kr per st

Datum för besöket: november 2017
Tack sonnyg848

Omdömet skrevs 31 augusti 2017 från mobil enhet

Trots namnet som låter som snabbmat, är det här betydligt bättre och mer genuint asiatiskt än så. Trevlig personal och snabb service. Hyfsade priser.

Datum för besöket: juni 2017
Tack jennyfF2423WS
Omdömet skrevs 11 april 2017 från mobil enhet

Väldigt trevliga ägare och kul med lite annorlunda rätter. Rätt nr 101 är god och passar de flesta, allt som jag har beställt har varit gott.

Datum för besöket: april 2017
Tack Adrian P
Omdömet skrevs 26 februari 2017 från mobil enhet

Helt fantastiskt gott , tog nr 124 sui zhu fläsk drog ner på styrkan och det blev underbart gott. Flera sorters chili och någon lokal stark krydda,vitlök purjo och soya.

Datum för besöket: februari 2017
Tack hacke63
Omdömet skrevs 24 januari 2017 från mobil enhet

Bra mat. Men det bästa med detta stället är när det är en fin sommardag. Uteserveringen har sol långt in på kvällen och efter man ätit rekommenderar jag att gå en promenad i Ramlösa Brunnsparken som ligger precis över gatan.

Datum för besöket: januari 2017
Tack Izzaekfeldt

Resenärer som tittade på Ramlösa Wok-express tittade också på

Helsingborg, Skåne län

Besökt Ramlösa Wok-express? Berätta vad du tyckte!