“Jättebra mat, trevlig personal! ”

Ramlösa Wok-express
Rankad som nr 41 av 342 Restauranger i Helsingborg
Omdömet skrevs 31 augusti 2017 från mobil enhet

Trots namnet som låter som snabbmat, är det här betydligt bättre och mer genuint asiatiskt än så. Trevlig personal och snabb service. Hyfsade priser.

Datum för besöket: juni 2017
Tack jennyfF2423WS

Omdömet skrevs 11 april 2017 från mobil enhet

Väldigt trevliga ägare och kul med lite annorlunda rätter. Rätt nr 101 är god och passar de flesta, allt som jag har beställt har varit gott.

Datum för besöket: april 2017
Tack Adrian P
Omdömet skrevs 26 februari 2017 från mobil enhet

Helt fantastiskt gott , tog nr 124 sui zhu fläsk drog ner på styrkan och det blev underbart gott. Flera sorters chili och någon lokal stark krydda,vitlök purjo och soya.

Datum för besöket: februari 2017
Tack hacke63
Omdömet skrevs 24 januari 2017 från mobil enhet

Bra mat. Men det bästa med detta stället är när det är en fin sommardag. Uteserveringen har sol långt in på kvällen och efter man ätit rekommenderar jag att gå en promenad i Ramlösa Brunnsparken som ligger precis över gatan.

Datum för besöket: januari 2017
Tack Izzaekfeldt
Omdömet skrevs 4 januari 2017 från mobil enhet

Bästa stället i stan när det gäller asiatisk mat! Liten mysig restaurang med supertrevlig personal. Ätit där många gånger o alltid varit jättenöjd.

Datum för besöket: december 2016
Tack 116christela

Resenärer som tittade på Ramlösa Wok-express tittade också på

Helsingborg, Skåne län

Besökt Ramlösa Wok-express? Berätta vad du tyckte!