“Middag”

Ramlösa Wok-express
Rankad som nr 42 av 341 Restauranger i Helsingborg
Omdömet skrevs 26 februari 2017 från mobil enhet

Helt fantastiskt gott , tog nr 124 sui zhu fläsk drog ner på styrkan och det blev underbart gott. Flera sorters chili och någon lokal stark krydda,vitlök purjo och soya.

Datum för besöket: februari 2017
Tack hacke63

Omdömet skrevs 24 januari 2017 från mobil enhet

Bra mat. Men det bästa med detta stället är när det är en fin sommardag. Uteserveringen har sol långt in på kvällen och efter man ätit rekommenderar jag att gå en promenad i Ramlösa Brunnsparken som ligger precis över gatan.

Datum för besöket: januari 2017
Tack Izzaekfeldt
Omdömet skrevs 4 januari 2017 från mobil enhet

Bästa stället i stan när det gäller asiatisk mat! Liten mysig restaurang med supertrevlig personal. Ätit där många gånger o alltid varit jättenöjd.

Datum för besöket: december 2016
Tack 116christela
Omdömet skrevs 18 november 2016

Wok-express har god mat, framför allt från det kinesiska köket. Det går snabbt att få maten och personalen är alltid trevlig. Parkering finns precis utanför och bordsbokning kan rekommenderas om det är helg.

Datum för besöket: september 2016
1  Tack 155carolinen
Omdömet skrevs 15 november 2016 från mobil enhet

Supergod mat alltid trevligt bemötande oavsett hur stressigt dom har det o väldigt bra pris på maten

Datum för besöket: november 2016
Tack jimmym421

Resenärer som tittade på Ramlösa Wok-express tittade också på

Helsingborg, Skåne län

Besökt Ramlösa Wok-express? Berätta vad du tyckte!