“Catering på julmat”
Omdöme om Redimat

Redimat
Rankad som nr 3 av 356 Restauranger i Helsingborg
Beskrivning: Vi serverar husmanskost från grunden.
Beskrivning: Vi serverar husmanskost från grunden.
Omdömet skrevs 25 december 2021 från mobil enhet

Vi beställde catering av julmat och det blev en stor besvikelse.
Sillen och de kalla rätterna var godtagbara.
De varma rätterna var under all kritik.

Datum för besöket: december 2021
Tack Miklos H

Omdömet skrevs 4 december 2021

Hämtade catering för tre personer av liten Julbuffe`.Bra sill varianter och god lax. Bra Janssons om än något torr.God skinka med härligt stark senap.Urdålig brunkål med ingen smak alls.Köttbullarna smaklösa.Snålt med kavring ,en skiva per person
Totalt små portioner för vuxna personer.

Datum för besöket: december 2021
Tack 613gertn
Omdömet skrevs 3 augusti 2021 från mobil enhet

Väldigt god mat, supertrevlig personal, mysigt. Var osäker med bara 3 val, men jag valde Kolja som jag vanligtvis inte älskar. Jag älskade denna och restaurangen. Super!!! ❤️

Datum för besöket: augusti 2021
2  Tack 981malins
Omdömet skrevs 21 januari 2021 från mobil enhet

Under Coronavintern är vi tre hushåll som regelbundet beställt matpaket från Redimat.
Minst 5 rätter á 75kr skall beställas, 50kr tillkommer för hemkörning. Enkelt att beställa via mail/telefon och säker leverans.

Bra variation i veckomenyerna. Finns 4 kött och 1 fisk att välja på. Några exempel:
Lammfärsbiff med rosmarinsås rostad potatis och svartvinbärsgelé. Havets Wallenbergare med mos ärtor och smör.
Viltskavsgryta med svamp mos och lingon. Fläskfilé med gorgonzola & potatisstomp.

Genomgående vällagat, bra kvalité på råvaror, har den där lilla extra touchen på sås och tillbehör, lagom portioner.
Alltid bra service och trevligt bemötande.

Datum för besöket: januari 2021
2  Tack RHOLMO
Omdömet skrevs 10 januari 2021

Medel i genomsnitt tyckte jag.
Drygt att man måste skriva hundra tecken, det va väl gott, men till priserna så önskar jag snäppet upp

Datum för besöket: december 2020
1  Tack ebdu99

Resenärer som tittade på Redimat tittade också på

Helsingborg, Skåne län

Besökt Redimat? Berätta vad du tyckte!