“Superbra!”

Boka bord
sön 19/9
20:00
Rankad som nr 3 av 335 Restauranger i Helsingborg
Beskrivning: Vi serverar husmanskost från grunden.
Beskrivning: Vi serverar husmanskost från grunden.
Omdömet skrevs 3 augusti 2021 från mobil enhet

Väldigt god mat, supertrevlig personal, mysigt. Var osäker med bara 3 val, men jag valde Kolja som jag vanligtvis inte älskar. Jag älskade denna och restaurangen. Super!!! ❤️

Datum för besöket: augusti 2021
Tack 981malins

Omdömet skrevs 21 januari 2021 från mobil enhet

Under Coronavintern är vi tre hushåll som regelbundet beställt matpaket från Redimat.
Minst 5 rätter á 75kr skall beställas, 50kr tillkommer för hemkörning. Enkelt att beställa via mail/telefon och säker leverans.

Bra variation i veckomenyerna. Finns 4 kött och 1 fisk att välja på. Några exempel:
Lammfärsbiff med rosmarinsås rostad potatis och svartvinbärsgelé. Havets Wallenbergare med mos ärtor och smör.
Viltskavsgryta med svamp mos och lingon. Fläskfilé med gorgonzola & potatisstomp.

Genomgående vällagat, bra kvalité på råvaror, har den där lilla extra touchen på sås och tillbehör, lagom portioner.
Alltid bra service och trevligt bemötande.

Datum för besöket: januari 2021
2  Tack RHOLMO
Omdömet skrevs 10 januari 2021

Medel i genomsnitt tyckte jag.
Drygt att man måste skriva hundra tecken, det va väl gott, men till priserna så önskar jag snäppet upp

Datum för besöket: december 2020
Tack ebdu99
Omdömet skrevs 29 oktober 2020

Klart över förväntan ser oansenligt ut från utsidan men mycket mysigt inuti. Trevlig personal som hela tiden kollade av om allt var bra. Maten var oerhört god, kan varmt rekommendera renkött- så gott. Mycket mysig stämning och avslappnande efter en dag turistande i Helsingborg.

Datum för besöket: oktober 2020
1  Tack Yvonne Ö
Omdömet skrevs 17 oktober 2020 från mobil enhet

Mycket bra kvalitet på både mat och service
Hade man bara fått öl glas till ölen så hade det varit 6 av 5

Datum för besöket: oktober 2020
Tack Fredrik74

Resenärer som tittade på Redimat tittade också på

Helsingborg, Skåne län

Besökt Redimat? Berätta vad du tyckte!