“Lärare”

Boka bord
tis 24/11
20:00
Rankad som nr 3 av 331 Restauranger i Helsingborg
Beskrivning: Vi serverar husmanskost från grunden.
Beskrivning: Vi serverar husmanskost från grunden.

Klart över förväntan ser oansenligt ut från utsidan men mycket mysigt inuti. Trevlig personal som hela tiden kollade av om allt var bra. Maten var oerhört god, kan varmt rekommendera renkött- så gott. Mycket mysig stämning och avslappnande efter en dag turistande i Helsingborg.

Tack Yvonne Ö

Omdömet skrevs 17 oktober 2020 från mobil enhet

Mycket bra kvalitet på både mat och service
Hade man bara fått öl glas till ölen så hade det varit 6 av 5

Tack Fredrik74
Omdömet skrevs 10 oktober 2020 från mobil enhet

Oxfile, Skomakarlåda, väldigt god. Desserten Änglamat, bland det godaste jag ätit! Två goda skäl att välja denna restaurang!

Tack BLKJalmar
Omdömet skrevs 26 september 2020 från mobil enhet

Kan verkligen rekommendera detta ställe! Jättetrevlig personal och supergod mat. Jag åt kalventrecote och blev så nöjd.

Datum för besöket: september 2020
Tack 877ulrikal
Omdömet skrevs 20 september 2020 från mobil enhet

Riktigt god mat och jättefin service mötte oss på denna restaurang! Både hjortinnanlåret och oxfilén i Skomakarlådan var höjdarrätter, riktigt fint tillagat av tjejerna i köket. Mycket mysig miljö och bra coronaavstånd mellan borden. Hit kommer vi gärna tillbaka!

Datum för besöket: september 2020
Tack SuzyGbg

Resenärer som tittade på Redimat tittade också på

Helsingborg, Skåne län

Besökt Redimat? Berätta vad du tyckte!