“Mycket bra kvalitet på både”
Omdöme om Redimat

Redimat
Boka bord
tis 24/11
20:00
Rankad som nr 3 av 331 Restauranger i Helsingborg
Beskrivning: Vi serverar husmanskost från grunden.
Beskrivning: Vi serverar husmanskost från grunden.
Omdömet skrevs 17 oktober 2020 från mobil enhet

Mycket bra kvalitet på både mat och service
Hade man bara fått öl glas till ölen så hade det varit 6 av 5

Datum för besöket: oktober 2020
Tack Fredrik74

Omdömet skrevs 10 oktober 2020 från mobil enhet

Oxfile, Skomakarlåda, väldigt god. Desserten Änglamat, bland det godaste jag ätit! Två goda skäl att välja denna restaurang!

Datum för besöket: oktober 2020
Tack BLKJalmar
Omdömet skrevs 26 september 2020 från mobil enhet

Kan verkligen rekommendera detta ställe! Jättetrevlig personal och supergod mat. Jag åt kalventrecote och blev så nöjd.

Tack 877ulrikal
Omdömet skrevs 20 september 2020 från mobil enhet

Riktigt god mat och jättefin service mötte oss på denna restaurang! Både hjortinnanlåret och oxfilén i Skomakarlådan var höjdarrätter, riktigt fint tillagat av tjejerna i köket. Mycket mysig miljö och bra coronaavstånd mellan borden. Hit kommer vi gärna tillbaka!

Tack SuzyGbg
Omdömet skrevs 19 september 2020 från mobil enhet

Helt grym service och mat, mycket imponerad. En trappa ner i mysiga lokaler. Rent och fräscht. Tack så mycket!

1  Tack drj1984

Resenärer som tittade på Redimat tittade också på

Helsingborg, Skåne län

Besökt Redimat? Berätta vad du tyckte!