“Såååå gott”

Boka bord
lör 24/10
20:00
Rankad som nr 3 av 342 Restauranger i Helsingborg
Beskrivning: Vi serverar husmanskost från grunden.
Beskrivning: Vi serverar husmanskost från grunden.

Kan verkligen rekommendera detta ställe! Jättetrevlig personal och supergod mat. Jag åt kalventrecote och blev så nöjd.

Tack 877ulrikal

Riktigt god mat och jättefin service mötte oss på denna restaurang! Både hjortinnanlåret och oxfilén i Skomakarlådan var höjdarrätter, riktigt fint tillagat av tjejerna i köket. Mycket mysig miljö och bra coronaavstånd mellan borden. Hit kommer vi gärna tillbaka!

Tack SuzyGbg

Helt grym service och mat, mycket imponerad. En trappa ner i mysiga lokaler. Rent och fräscht. Tack så mycket!

Tack drj1984

Suveränt god mat och super trevlig personal. Jättetrevlig kväll med vänner. Vi fick renfilé och alla var så nöjda

Tack camillah213
Omdömet skrevs 10 september 2020 från mobil enhet

Såå bra! Trevlig lokal, fantastiskt bemötande och utmärkt service. Maten var perfekt tillagad och portionerna var dessutom stora. Mycket bra allting. Vi kommer givetvis tillbaka.

Tack GoranAtoZ

Resenärer som tittade på Redimat tittade också på

Helsingborg, Skåne län

Besökt Redimat? Berätta vad du tyckte!