“Lunch”

Boka bord
fre 7/8
20:00
Rankad som nr 3 av 336 Restauranger i Helsingborg
Beskrivning: Vi serverar husmanskost från grunden.
Beskrivning: Vi serverar husmanskost från grunden.
Omdömet skrevs 1 juli 2020 från mobil enhet

Precis som namnet antyder. Riktigt god mat. Spännande rätter emellanåt. Mysig miljö. Servicen engagerad.

Tack Yohansson1234

Omdömet skrevs 25 mars 2020 från mobil enhet

I Coronatider blir det takeaway istället för restaurangbesök. Dagens lunch från Redimat är bäst hittills!
Rejäl och god sallad + bröd. Lågtempererad fläskfilé med rödvinssås och tillbehör, mört kött och mycket läcker sås.
Som avslutning en saltkola kaka som var förödande god. Allt för 100kr!

Datum för besöket: mars 2020
Tack RHOLMO
Omdömet skrevs 23 februari 2020 från mobil enhet

Det är tredje gången vi besöker den här mysiga restaurangen.Vi åt rödtunga o oxfilé med rött Cedebergvin till.Allt var FANTASTISKT.

2  Tack Raimolle
Omdömet skrevs 18 februari 2020 från mobil enhet

Grundligt vällagat, inget krångel, bara mycket bra klassisk mat med fina smaker. Alltid mycket nöjd hos Redimat!

Tack BeeGee_67
Omdömet skrevs 15 februari 2020 från mobil enhet

En liten mysig restaurang som vi hittade av en slump. Personalen - unga tjejer - var mycket trevliga, kunniga och påpassliga. Både maten och vinet var mycket, mycket goda.
(Dessutom som ett extra plus är de med i Enjoyhäftet)

Tack KatarinaP31

Resenärer som tittade på Redimat tittade också på

Helsingborg, Skåne län

Besökt Redimat? Berätta vad du tyckte!