Tripadvisor
Publicera
Inkorg

“Redigt go mat och service ”
Omdöme om Redimat

Redimat
Boka bord
mån 6/4
20:00
Rankad som nr 3 av 332 Restauranger i Helsingborg
Beskrivning: Vi serverar husmanskost från grunden.
Beskrivning: Vi serverar husmanskost från grunden.
Omdömet skrevs 18 februari 2020 från mobil enhet

Grundligt vällagat, inget krångel, bara mycket bra klassisk mat med fina smaker. Alltid mycket nöjd hos Redimat!

Tack BeeGee_67

Omdömet skrevs 15 februari 2020 från mobil enhet

En liten mysig restaurang som vi hittade av en slump. Personalen - unga tjejer - var mycket trevliga, kunniga och påpassliga. Både maten och vinet var mycket, mycket goda.
(Dessutom som ett extra plus är de med i Enjoyhäftet)

Tack KatarinaP31
Omdömet skrevs 13 februari 2020

Väldigt trevlig lokal och bra service , lunch menyn begränsad men, priser ok och väldigt bra service med personal som hade ett leende på läpparna.

1  Tack JHE
Omdömet skrevs 12 februari 2020 från mobil enhet

Bra mat men sämre betjäning. Anställda var inte i fas när restaurangen öppnade. Ointresserade och var ofta ute i köket och pratade med övrig personal istället för att skapa kontakt med kunder.

Tack Björn K
Omdömet skrevs 12 februari 2020 från mobil enhet

Mycket mysig och trevlig restaurang nere i källaren.
Bra service och väldigt fin och vällagad mat. Ordentliga portioner. Kommer gärna tillbaka!

Tack Tryde47

Resenärer som tittade på Redimat tittade också på

Helsingborg, Skåne län

Besökt Redimat? Berätta vad du tyckte!