“Rekommenderas starkt.”

Boka bord
fre 12/8
20:00
Rankad som nr 14 av 354 Restauranger i Helsingborg
Beskrivning: Syd-Latinafrikansk restaurang/bar vid Mariatorget i centrala Helsingborg.

Mysigt ställe precis vid kyrka , trevlig och duktig servitris och riktigt god mat. Vi tog rödbetsburgaren. Rekommenderas starkt.

Datum för besöket: juli 2022
Tack Malin l

Omdömet skrevs 7 juli 2022 från mobil enhet

Toppenbra ställe med fantastiska smaker! Åt bara vegetariskt o maken åt ’vanligt’, båda var supernöjda.

Datum för besöket: juli 2022
Tack AnnaElmstrom
Omdömet skrevs 9 april 2022 från mobil enhet

Trevlig familjär restaurang med kunnig och service inriktad personal. Fint serverad mat som ägaren presenterade. Jätte god mat och lagom portioner. Vi åt ryggbiff och man fick rejält med kött. En i vårt sällskap tyckte att hennes kött inte var medium som hon beställt och då kompenserade ägaren med att vi alla i sällskapet fick en gratis dessert. Vi fick en salt lakrits parfait som var gudomlig. Besök inte denna restaurang utan att beställa in denna dessert!!! Denna restaurang kan barn rekommenderas.

Datum för besöket: april 2022
Tack 955christine
Omdömet skrevs 8 januari 2022 från mobil enhet

Fantastisk service och mat med bra personal som berättar om rätterna samt tillhörande dryck. Restaurang är väldigt trevligt inredd med ett bta utbud.

Datum för besöket: januari 2022
Tack Inspire46102025602
Omdömet skrevs 17 november 2021 från mobil enhet

Fantastiskt bra mat. Normalt alltid kött, efter dagens utsvävning med tonfisk… varför kött… sagolik. Hustruns kalventrecote var lika fenomenalt.
Personalen är kunnig och väldigt tillmötesgående!!

Datum för besöket: november 2021
Tack JJJ196901

Resenärer som tittade på Tikal tittade också på

Helsingör, Helsingoer Municipality

Helsingborg, Skåne län

Besökt Tikal? Berätta vad du tyckte!

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.