“Äkta mexikansk med fantastisk personal”
Omdöme om Tikal

Tikal
Boka bord
sön 19/9
20:00
Rankad som nr 14 av 335 Restauranger i Helsingborg
Beskrivning: Syd-Latinafrikansk restaurang/bar vid Mariatorget i centrala Helsingborg.

Äkta mexikansk mat. Mycket gott. Men det bästa var bemötandet från personalen - det var äkta och generöst. Här känner man sig som hemma. Väldigt trevligt.

Datum för besöket: augusti 2021
Tack RichardP524

Omdömet skrevs 7 augusti 2021 från mobil enhet

Supergod mat! Jag åt tonfisk! Hela familjen var nöjd! Vi blev jätte mätta! Rekommenderas! Trevlig personal och ingen väntetid

Datum för besöket: augusti 2021
Tack Z8501IGsarab
Omdömet skrevs 27 juli 2021

Mycket bra mat i spartansk men trevlig miljö! Även bra vegetariska alternativ. Och väldigt behaglig, engagerad service hela kvällen. Samtliga besökare var mycket nöjda - vuxna, barn och en lite stökig unghund. Rekommenderas.

Datum för besöket: juli 2021
Tack PerN188
Omdömet skrevs 21 juli 2021 från mobil enhet

Fantastiskt god mat, dryck. Dessutom kunnig och charmig servitör. Åt oerhört mör och fin ryggbiff med gudomlig sås och sötpotatispommes. Otroligt gott! Bravo!

Datum för besöket: juni 2021
Tack Maami61
Omdömet skrevs 16 juni 2021

Deras manchegohamburgare är utan tvekan en av stadens bästa hamburgare. Har ätit här flera gånger och alltid varit nöjd! Älskar den avslappnade stämningen.

Datum för besöket: juni 2021
Tack G3968HCsamh

Resenärer som tittade på Tikal tittade också på

Helsingör, Helsingoer Municipality

Helsingborg, Skåne län

Besökt Tikal? Berätta vad du tyckte!