“God hamburgare!”

Boka bord
tis 27/7
20:00
Rankad som nr 15 av 334 Restauranger i Helsingborg
Beskrivning: Syd-Latinafrikansk restaurang/bar vid Mariatorget i centrala Helsingborg.
Omdömet skrevs 16 juni 2021

Deras manchegohamburgare är utan tvekan en av stadens bästa hamburgare. Har ätit här flera gånger och alltid varit nöjd! Älskar den avslappnade stämningen.

Tack G3968HCsamh

Omdömet skrevs 11 juni 2021

Magiskt bra mat :) fått med alla nyanser av smaker!
Vinerna är ett perfekt urval till rätterna de serverar!
Missa inte detta ställe

Tack annahj2021
Omdömet skrevs 11 juni 2021 från mobil enhet

Himlen var nära under tiden vi åt! En gudomligare smakupplevelse har jag sällan varit med.
Servicen var topp!
Bra utbud av viner som de hade stor kunskap om i förhållande till rätterna vi åt!

Datum för besöket: maj 2021
Tack MargarethaS43
Omdömet skrevs 11 juni 2021

Vi skulle bara ta en drink men blev kvar på middag då vi blev glatt överraskade av detta mysiga ställe.
Atmosfären är familjär och genuin. Personalen är hjälpsamma och sprider glädje, vilket gör att man blir sugen på mer.
Menyn är otroligt varierad och lyckades göra alla i sällskapet nöjda trots olika smak och behov.
Dessutom otroligt prisvärt!
Missa inte deras minitacos och majsdip!

Tack 423ylval
Omdömet skrevs 10 juni 2021

Utan tvekan så är deras Manchegohamburgare bland det bästa som jag ätit. Deras cocktails och Tequila utbud är grymt.

Tack 837eliasl

Resenärer som tittade på Tikal tittade också på

Helsingör, Helsingoer Municipality

Helsingborg, Skåne län

Besökt Tikal? Berätta vad du tyckte!