“Fantastisk middag och service”
Omdöme om Tikal

Tikal
Rankad som nr 20 av 342 Restauranger i Helsingborg
Beskrivning: Syd-Latinafrikansk restaurang/bar vid Mariatorget i centrala Helsingborg.

Rekommenderar! Så gott och fantastisk service! vegetarisk carpaccio som förrätt och en fantastisk vegetarisk rödbetshamburgare! Kommer gå hit igen och hoppas att jag orkar smaka efterrätten då.
Alla i sällskapet var nöjda, både de som åt vegetariskt och kött.

Datum för besöket: oktober 2020
Tack AnnahojEN

En riktig upplevelse jättegod mat och underbar service kommer att besöka denna restaurang fler gånger...

Datum för besöket: september 2020
Tack Expedition77407
Omdömet skrevs 5 september 2020 från mobil enhet

Har besökt restaurangen flera gånger och alltid fått superservice och mycket god och kreativ mat. Stället som ger det lilla extra och genuina till sina kunder. Kan varmt rekommendera

Datum för besöket: september 2020
Tack hajar67
Omdömet skrevs 18 juli 2020 från mobil enhet

Grym mat. Vegetarisk burgare som var perfekt. Ryggbiff med spännande smaker. Mycket god mat. Gott kaffe

Datum för besöket: juli 2020
Tack joakiml795
Omdömet skrevs 12 juli 2020

Fantastisk mat! Ren chansning när vi såg denna restaurang via Let's deal Som erbjöd två varmrätter till priset av en. En bra meny med en touch av latinamerikanska smaker. Härlig avslappnad miljö och personal. Kommer utan tvekan besöka denna restaurang fler gånger till fullt pris.

Datum för besöket: juli 2020
Tack Linche83

Resenärer som tittade på Tikal tittade också på

Helsingör, Helsingoer Municipality

Helsingborg, Skåne län

Besökt Tikal? Berätta vad du tyckte!