“Åt en fantastisk middag med underbar service”
Omdöme om Tikal

Tikal
Boka bord
tis 22/9
20:00
Rankad som nr 21 av 338 Restauranger i Helsingborg
Beskrivning: Syd-Latinafrikansk restaurang/bar vid Mariatorget i centrala Helsingborg.

Har besökt restaurangen flera gånger och alltid fått superservice och mycket god och kreativ mat. Stället som ger det lilla extra och genuina till sina kunder. Kan varmt rekommendera

Datum för besöket: september 2020
Tack hajar67

Omdömet skrevs 18 juli 2020 från mobil enhet

Grym mat. Vegetarisk burgare som var perfekt. Ryggbiff med spännande smaker. Mycket god mat. Gott kaffe

Tack joakiml795
Omdömet skrevs 12 juli 2020

Fantastisk mat! Ren chansning när vi såg denna restaurang via Let's deal Som erbjöd två varmrätter till priset av en. En bra meny med en touch av latinamerikanska smaker. Härlig avslappnad miljö och personal. Kommer utan tvekan besöka denna restaurang fler gånger till fullt pris.

Tack Linche83
Omdömet skrevs 12 juli 2020

5 hungriga kräsna vuxna vegetarianer blev glada och mätta!
Rödbetshamburgare, veggo-tacos, såser, pommes, friterade sötpotatis och DRINKARNA!
Allt var utsökt.
Rimliga priser och trevlig service. Vi kommer gärna igen!

Tack B2019GCannap
Omdömet skrevs 10 juli 2020 från mobil enhet

De här var en riktig mat orgasm. 6 av 5 stjärnor trevlig personal
Vill verkligen rekommendera denna resturang

Tack peter_K2874SN

Resenärer som tittade på Tikal tittade också på

Helsingör, Helsingoer Municipality

Helsingborg, Skåne län

Besökt Tikal? Berätta vad du tyckte!