Tripadvisor
Publicera
Inkorg

“Grym mat med bästa personalen”
Omdöme om Tikal

Tikal
Boka bord
mån 6/4
20:00
Rankad som nr 22 av 332 Restauranger i Helsingborg
Beskrivning: Syd-Latinafrikansk restaurang/bar vid Mariatorget i centrala Helsingborg.

Välkomnande och trevlig miljö.
Personalen är serviceminded och väldigt trevliga.
Men det som toppar ovannämnda är maten.

Har du inte besökt Tikal är det hög tid. Du kommer inte bli besviken.

Datum för besöket: mars 2020
Tack andr_lT6142ST

Fantastiskt god mat och trevligt personlig personal, men lite varm mat enligt min dotter. Rekommenderar hamburgaren!

Datum för besöket: mars 2020
Tack 641larsh
Omdömet skrevs 15 februari 2020 från mobil enhet

God mat, gott vin, trevlig personal, mysig atmosfär och bra geografiskt placerad. Allt detta för ett rimligt pris.

Datum för besöket: februari 2020
Tack 946enisas
Omdömet skrevs 31 januari 2020 från mobil enhet

En fredagkväll på Tikal med familjen. Fullträff. Kunnig och kompetent personal som vet hur man tar hand om sina gäster. Toppenbetyg. Sedan underbar mat. Då får man en lyckad kväll. Ta chansen och besök denna pärla.

Datum för besöket: januari 2020
Tack 683olas
Omdömet skrevs 10 januari 2020

Köpte med mig den vegetariska hamburgaren hem. Rödbetsbiff & chèvre i. Den var så otroligt god. Godaste vegetariska hamburgaren som jag smakat! Tack

Datum för besöket: januari 2020
Tack charmadinkarma

Resenärer som tittade på Tikal tittade också på

Helsingör, Helsingoer Municipality
Helsingborg, Skåne län

Besökt Tikal? Berätta vad du tyckte!