4 personer tittar på det här hotellet
Bli belönad med One Key
Bli belönad med One Key
Omdömet skrevs 11 november 2023

Jättefin frukost,väldigt centralt läge,bra parkering.Hotellet är trivsamt med snygg design,vi kände oss väl omhändertagna,och rekommenderar detta gärna och återkommer gärna!Bra med sportbar i närheten,där vi såg Elfsborg spela!

Tack tomas och ingri... R
Elie Khoury, Gästservice/reception på Radisson Blu Metropol Hotel, Helsingborg, svarade på det här omdömetSvarade 22 november 2023

Hej Tomas & Ingrid ,
Stort tack för er fantastisk feedback och vi ser fram emot och välkomna er tillbaka till oss !

Omdömet skrevs 8 november 2023

Jättefint hotell med trevlig personal och professionell service. Rummet var rent och fräscht och vi sov underbart gott i de sköna sängarna! Badkaret va ett stort plus både för mig och mina två töser! Och frukosten va mycket bra. Helt fantastiskt!

Tack jnilss513155
Elie Khoury, Gästservice/reception på Radisson Blu Metropol Hotel, Helsingborg, svarade på det här omdömetSvarade 9 november 2023

Hej,
Tack så jättemycket för er fantastiska feedback efter er vistelse. Vi blir så stolta och glada när vi läser detta. Tusen tack och jag hoppas att vi får möjligheten att välkomna er tillbaka till oss snart igen!
Bästa hälsningar

Omdömet skrevs 6 november 2023

Underbart hotell ,fantastiskt, personal ännu bättre, var varit minst 10 ggr
,kommer gärna tillbaka,välstädat, service underbart, lägger perfekt, mat och dryck samma,
Älskar denna hotell och kommer alltid tillbaka

Tack desa808
Elie Khoury, Gästservice/reception på Radisson Blu Metropol Hotel, Helsingborg, svarade på det här omdömetSvarade 7 november 2023

Hej Desa,
Stort tack för din fantastisk feedback och vi är alltid väldigt glada och välkomna dig i vårt hotell.
Vi ses snart igen !

Omdömet skrevs 5 november 2023

Det var första gången jag besökte Radisson Blu Helsingborg, men nog inte den sista. Väldigt sköna sängar som gjorde gick bra sova. Trevligt folk i reception. Fick hjälp av de fylla på med tvål i badrummet och div utskrifter. Tvn funkade ej i rummet (ingen signal) det kändes ovant. Fint badrum/dusch och kyl i rummet. Toppenbetyg till frukosten, förutom ena dagen det kokta ägget var kallt, och att äggröra/bacon kallt den andra dagen. God yougart och müsli. Fräsch melon och ananas. God juice (både Brännhults och God Morgan). Gott nybakat bröd. Saknade dock paprika. Plus att frukosten öppnade kl 7.00 på helgen och att det då fanns gott om plats.
Var ej till gymmet (hittade ej dit).
Läget på RADISSON var ganska bra till förhållande till Knutpunkten (ca 10min promenad) och Olympia (15 min).
Ett fräscht och trevligt/modernt hotell som jag kan rekommendera.

Rumstips: Kom till frukosten tidigt då annars kana vara crowded!
  • Restyp: Reste ensam
Tack 909olovl

Hej,
Tusen tack för din feedback. Det gläder oss att höra att at du var nöjd med din vistelse hos oss. Det var tråkigt att höra att Tvn kanaler har inte funkat och små grejer i frukosten inte levde upp till dina förväntningar, detta är inte intrycket vi vill att våra gäster skal ha av oss. Feedbacken tar vi med oss i vårt förbättringsarbete.
Med vänlig hälsning,

Omdömet skrevs 29 september 2023

Snyggt, rent och bra frukost samt mkt trevlig personal.
Förbättringspotential finns då det handlar om möjlighet att ladda sin elbil. Att det krävs en adapter från receptionen är ju ok, men det måste också personalen veta om samt de bör även veta att det inte är en riktig laddbox som erbjuds samt vart elplatserna är. Elplatserna är omvandlade 380 till 220 uttag som är långsamma och det är helt ok men kunskapen om att dessa fanns samt skyltningen kring var elplatserna befann sig var dessvärre obefintlig. Vilket fick till följd att 3 av 4 elplatser upptogs av bilar som inte hade ngt behov av laddning.

Datum för vistelsen: september 2023
Tack kerlan426352
Elie Khoury, Gästservice/reception på Radisson Blu Metropol Hotel, Helsingborg, svarade på det här omdömetSvarade 3 oktober 2023

Hej,
Sort tack för din feedback och vi är väldigt glada över att ni hade en fin vistelse hos oss. Vi uppskattar din kommentar om El-bil laddningsmöjligheter hos oss och vi ska ta dina kommentar med oss för ständigt förbättring.
Tack igen och vi ser fram emot och välkomna er tillbaka