Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
De lägsta priserna för din vistelse
Booking.com
1 050 kr
Frukost ingår
Priceline
1 050 kr
Radissonhotels.com
1 050 kr
Priserna tillhandahålls av våra partner och återspeglar rumspriser per natt, inklusive alla skatter och avgifter som våra partner känner till. Mer information finns hos våra partner.
Så här påverkas ordningen av visade priser av betalningar som görs till oss. Rumstyperna kan variera.
Hotell i närheten
Omdömen (1 119)
Filtrera omdömen
1 119 resultat
Medlemsbetyg
585
367
100
46
21
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
Medlemsbetyg
585
367
100
46
21
Läs vad resenärer säger:
Valda filter
Filtrera
Listan uppdateras ...
1419 av 1 119 omdömen
Omdömet skrevs 30 juli 2023

Rent och fräscht hotell.
Det som lite drar ner betyget är den underdimensionerade matsalen för frukost, utbudet på denna och att min Radisson Rewardsrabbat inte drogs automatiskt vid utcheckning på min middag. Sen skulle det väl kunna vara lite trevligare i korridorerna men det är ju inte så världsligt.

I övrigt var det väldigt hjälpsam personal vid incheckningen och på restaurangen. Ett extra plus var kvaliteten på middagen.

Vad var bra:
- Rent och fräscht
- Bra personal
- Bra kvalitet på middagen

Vad var ok:
- Parkeringspris

Vad kunde varit bättre:
- Frukostutbud (jämfört med andra Radisson Blu)
- Storlekt på frukostmatsal
- Automatiskt dra Rewardsrabbaten på maten

Rumstips: Gå tidigt till frukosten, det blir väldigt trångt
Datum för vistelsen: juli 2023
  • Restyp: Reste ensam
    • Standard
    • Läge
    • Service
Tack jolmstrom
Det här är ett subjektivt omdöme av en Tripadvisor-medlem och inte av Tripadvisor LLC. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
Elie Khoury, Gästservice/reception på Radisson Blu Metropol Hotel, Helsingborg, svarade på det här omdömetSvarade 5 augusti 2023

Hej,
Stort tack för din detaljerat recension din vistelse hos oss och vi kommet att ta dina förbättring kommentarer med oss för ständigt förbättring.
Tack igen och vi ser fram emot och välkomna er snart tillbaka
Med vänliga hälsningar
Elie
Receptionschef

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 24 juli 2023

Inte prisvärt, inga förmåner trots hög RR status. I övrigt inget speciellt. Men bor inte här vi nästa vistelse i Helsingborg. Dusch varierar varm/kall. Handtag ingen vattenfall. Frukosten var inget speciellt, de mesta fanns och smakade gott, men äggröran kemisk och juicerna felblandade koncentrat, bättre kan ett hotell som vill bevara sitt varumärke som kvalite.

Datum för vistelsen: juli 2023
Restyp: Reste som ett par
Tack markusb382
Det här är ett subjektivt omdöme av en Tripadvisor-medlem och inte av Tripadvisor LLC. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
Elie Khoury, Gästservice/reception på Radisson Blu Metropol Hotel, Helsingborg, svarade på det här omdömetSvarade 26 juli 2023

Hej Markus,
Stort tack för att du tog dig tid och skriva till oss på Trip Advisor. Det tråkigt och höra att din upplevelse hos oss har inte varit som ni har planerat. Din åsikt är väldigt viktigt för oss och vi ska ta det vidare med oss för ständigt förbättring.
Vi hoppas att vi får chansen och välkomna er snart tillbaka

Med vänliga hälsningar
Elie
Receptionschef

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 23 juli 2023

Bra hotell och bra frukost. Bra läge. Bra städat Kan rekommenderas. Galleria finns alldeles bredvid Nära till järnvägsstationen och färjeläge. Parkeringshus finns i närheten. Man kan parkera flera dygn.

Datum för vistelsen: juli 2023
  • Restyp: Reste som ett par
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Tack kborne295723
Det här är ett subjektivt omdöme av en Tripadvisor-medlem och inte av Tripadvisor LLC. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
Elie Khoury, Gästservice/reception på Radisson Blu Metropol Hotel, Helsingborg, svarade på det här omdömetSvarade 26 juli 2023

Hej Kjerstin,
Stort tack för din fantastisk feedback och vi ser fram emot och välkomna er snart tillbaka
Med vänliga hälsningar
Elie
Receptionschef

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 22 juli 2023

Mycket och de mötte våra önskemål vid bokningen. frukosten var jättebra men blev väldigt trångt och mycket folk på liten yta. Hemsidan på Radisson är svår överskådlig. Annars är vi nöjda och skulle kunna boka här igen. Rekommenderar!

Datum för vistelsen: juli 2023
Restyp: Reste med familjen
Tack 652tripp_
Det här är ett subjektivt omdöme av en Tripadvisor-medlem och inte av Tripadvisor LLC. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
Elie Khoury, Gästservice/reception på Radisson Blu Metropol Hotel, Helsingborg, svarade på det här omdömetSvarade 26 juli 2023

Hej!
Tack så mycket för din feedback. Det är härligt att höra att ni hade en fin vistelse hos oss. Vi hoppas att vi snart får se er här igen– Välkommen tillbaka!
Med vänlig hälsning,
Elie
Receptionschef

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 11 juli 2023

+Gillade rummen stora och rymliga
+välstädat, dock hittade jag en spindel bakom min ena kudde.
+nära Ica kvantum
+ganska nära terminalen
+nära stadsparken
+smidigt med parkering i garaget.
+ bra info kontakt via Mail innan incheckning.

-Trångt utrymme när man ska äta sin frukost
-Något tunn frukost
-Trångt utrymme vid hissarna när man ska åka upp.
-Dörrarna smäller ganska högt
-Går inte att öppna fönstret.

Datum för vistelsen: juli 2023
  • Restyp: Reste som ett par
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Tack AnnaLee73
Det här är ett subjektivt omdöme av en Tripadvisor-medlem och inte av Tripadvisor LLC. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
Elie Khoury, Guest Services / Front Office på Radisson Blu Metropol Hotel, Helsingborg, svarade på det här omdömetSvarade 18 juli 2023

Hej Anneli,
Stort tack för att du tog dig tid och skriva en recension till oss efter din vistelse hos oss på Radisson Blu Metropol hotell, Helsingborg.
Vi är glada över dina fina kommentarer och vi ska dem vidare med oss för ständigt förbättring.
Tack igen och vi ser fram emot och välkomna er snart tillbaka
Med vänliga hälsningar
Elie
Receptionschef

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Visa fler omdömen