Frukost ingår
Priceline
Radissonhotels.com
Omdömet skrevs 30 juli 2023

Rent och fräscht hotell.
Det som lite drar ner betyget är den underdimensionerade matsalen för frukost, utbudet på denna och att min Radisson Rewardsrabbat inte drogs automatiskt vid utcheckning på min middag. Sen skulle det väl kunna vara lite trevligare i korridorerna men det är ju inte så världsligt.

I övrigt var det väldigt hjälpsam personal vid incheckningen och på restaurangen. Ett extra plus var kvaliteten på middagen.

Vad var bra:
- Rent och fräscht
- Bra personal
- Bra kvalitet på middagen

Vad var ok:
- Parkeringspris

Vad kunde varit bättre:
- Frukostutbud (jämfört med andra Radisson Blu)
- Storlekt på frukostmatsal
- Automatiskt dra Rewardsrabbaten på maten

Rumstips: Gå tidigt till frukosten, det blir väldigt trångt
  • Restyp: Reste ensam
Tack jolmstrom
Elie Khoury, Gästservice/reception på Radisson Blu Metropol Hotel, Helsingborg, svarade på det här omdömetSvarade 5 augusti 2023

Hej,
Stort tack för din detaljerat recension din vistelse hos oss och vi kommet att ta dina förbättring kommentarer med oss för ständigt förbättring.
Tack igen och vi ser fram emot och välkomna er snart tillbaka

Omdömet skrevs 24 juli 2023

Inte prisvärt, inga förmåner trots hög RR status. I övrigt inget speciellt. Men bor inte här vi nästa vistelse i Helsingborg. Dusch varierar varm/kall. Handtag ingen vattenfall. Frukosten var inget speciellt, de mesta fanns och smakade gott, men äggröran kemisk och juicerna felblandade koncentrat, bättre kan ett hotell som vill bevara sitt varumärke som kvalite.

Tack markusb382
Elie Khoury, Gästservice/reception på Radisson Blu Metropol Hotel, Helsingborg, svarade på det här omdömetSvarade 26 juli 2023

Hej Markus,
Stort tack för att du tog dig tid och skriva till oss på Trip Advisor. Det tråkigt och höra att din upplevelse hos oss har inte varit som ni har planerat. Din åsikt är väldigt viktigt för oss och vi ska ta det vidare med oss för ständigt förbättring.
Vi hoppas att vi får chansen och välkomna er snart tillbaka

Omdömet skrevs 23 juli 2023

Bra hotell och bra frukost. Bra läge. Bra städat Kan rekommenderas. Galleria finns alldeles bredvid Nära till järnvägsstationen och färjeläge. Parkeringshus finns i närheten. Man kan parkera flera dygn.

Tack kborne295723

Hej Kjerstin,
Stort tack för din fantastisk feedback och vi ser fram emot och välkomna er snart tillbaka

Omdömet skrevs 22 juli 2023

Mycket och de mötte våra önskemål vid bokningen. frukosten var jättebra men blev väldigt trångt och mycket folk på liten yta. Hemsidan på Radisson är svår överskådlig. Annars är vi nöjda och skulle kunna boka här igen. Rekommenderar!

Tack 652tripp_

Hej!
Tack så mycket för din feedback. Det är härligt att höra att ni hade en fin vistelse hos oss. Vi hoppas att vi snart får se er här igen– Välkommen tillbaka!
Med vänlig hälsning,

Omdömet skrevs 11 juli 2023

+Gillade rummen stora och rymliga
+välstädat, dock hittade jag en spindel bakom min ena kudde.
+nära Ica kvantum
+ganska nära terminalen
+nära stadsparken
+smidigt med parkering i garaget.
+ bra info kontakt via Mail innan incheckning.

-Trångt utrymme när man ska äta sin frukost
-Något tunn frukost
-Trångt utrymme vid hissarna när man ska åka upp.
-Dörrarna smäller ganska högt
-Går inte att öppna fönstret.

Tack AnnaLee73
Elie Khoury, Guest Services / Front Office på Radisson Blu Metropol Hotel, Helsingborg, svarade på det här omdömetSvarade 18 juli 2023

Hej Anneli,
Stort tack för att du tog dig tid och skriva en recension till oss efter din vistelse hos oss på Radisson Blu Metropol hotell, Helsingborg.
Vi är glada över dina fina kommentarer och vi ska dem vidare med oss för ständigt förbättring.
Tack igen och vi ser fram emot och välkomna er snart tillbaka