getaroom.com
Priceline137 US$
Destinia.com141 US$
Omdömet skrevs 2 maj 2022

God frukost. Trevlig personal. Bra städat. Centralt läge. Dyr parkering. Vad i hela fridens namn vill ni att jag ska skriva om med minst 200 tecken? Är väl som hotell är mest i samma prisklass. Kan absolut rekommendera ert hotell.

Datum för vistelsen: april 2022
Tack ebergs808047
Omdömet skrevs 16 april 2022

Mycket bra hotell och frukosten var extraordinär, den bästa jag fått i Sverige. Kändes nyrenoverat och fräscht, både rummet och de allmänna utrymmena. Bra läge för vidare färd till Danmark och garage i huset.

Datum för vistelsen: april 2022
Tack peterssonmagnus
Elie Khoury, Gästservice/reception på Radisson Blu Metropol Hotel, Helsingborg, svarade på det här omdömetSvarade 27 april 2022

Hej Magnus,
Stort tack för dem fantastiska fina ord och vi ser fram emot och värmt välkomna dig tillbaka.
Med vänliga hälsningar

Omdömet skrevs 26 mars 2022

Room service är enligt info öppen till 22. 21.15 söker man beställa, men då säger hotellet nej. Man klarar alltså inte av att serva sina gäster med hänvisning till att köket inte kan. Utlovas att restaurangchefen skall höra av sig vilket inte sker. Dagen efter skriver hotellchefen och blir man hänvisad till dennes chef i Bryssel. Klassisk hantering att bara skicka vidare och noll i ansvar att lösa problemet. Opålitlig service i hotellet och restaurangen alltså. Ser att fler klagar på service också.

Tack bj_rnh73
Elie Khoury, Gästservice/reception på Radisson Blu Metropol Hotel, Helsingborg, svarade på det här omdömetSvarade 13 april 2022

Hej ,
Stort tack för att ni tog dig tid och skriva till oss en recension efter din vistelse hos oss. Det är tråkigt och höra att din vistelse på hotellet inte levde upp till era förväntningar och ni får gärna hör av er till mig direkt om det något mer som jag kan göra
Bästa hälsningar

Omdömet skrevs 24 mars 2022

SÅ ska man bemötas på ett hotell, från reception via resturang till bar och utcheckning! Det är få hotell som erbjuder det ni erbjuder på rummet, ett stort batteri av thé, kaffe och choklad, samt "buffén" i badrummet! Smart med QR kod för information om hotellet och de olika servicepunkterna! BRA!
Kranen vid handfatet i badrummet var lös!

Tack holgerl624

Hej Holger,
Tusen tack för alla fina orden som du skrev om hotellet och ni är alltid varmt välkomna till oss
Bästa hälsningar

Omdömet skrevs 22 mars 2022

Hotellet i all ära, trevlig restaurang osv... men Champagnebaren Wow var i sverige hittar man så många olika champagner att köpa på glas??? Såklart var även frukosten riktigt bra
Hade gillat om fönstren på rummen var öppningsbara...

Tack morganbarrington

Hej,
Det är super härligt och läsa att ni var väldigt nöjda med frukosten och Champagnebar på hotellet och vi ser fram emot och välkomna er snart tillbaka.
Med vänliga hälsningar