Radissonhotels.com
SPARA 103 US$
Orbitz.com
Expedia.com103 US$
ZenHotels.com114 US$

Ohygieniskt, otrevlig personal, sen incheckning, frukosten var under all kritik ingen personal som rengör eller fyller på så bokar man frukost sent så är det bara rester kvar, personalen i receptionen försökte lägga på kostnader och ljuga en rätt upp i ansiktet.. riktigt äckliga rum som är dammiga och ventilationen på rummet var kass samt kyl på rummet fungerade ej. Vi var 3 stora familjer och alla upplevde samma tyvärr.

Tack ahmedamme
Maria Rydhmer, Gästservice/reception på Radisson Blu Metropol Hotel, Helsingborg, svarade på det här omdömetSvarade för 1 vecka sedan

Tack för din åsikt.
Från hotellets sida så konstaterar vi att de rum samt den frukost som var beställd i samband med bokningen avsåg en eller två boende personer i standardrum. Det visade sig vid frukostserveringen att i varje rum hade en familj med flera barn bott varvid de extra frukostarna debiterades.
Vi försöker alltid att hålla en hövlig ton och värderar våra gäster, i detta fallet är våra versioner av er vistelse olika.

! Sviten var jätteliten, men övriga rum var ok. Jättehård säng och urkass soffa. Men frukosten uppvägde det mesta! Läget är helt perfekt och servicen är bra! Mycket trevlig personal i incheckningen! Roligt koncept med roomservice från baren!

Tack Tina S

Stort tack för att du tog dig tid och hjälper oss att bli bättre. Vi ser över de brister du påtalat och tar till oss berömmet.

Blev väldigt besviken över att rummet var kalt och inte var städat
Lå glasbitar på golvet som jag råkade trampa i o skadade min fot
Har bott på många olika hotell men aldrig varit med om att skada mig
Det kändes inte bra
Fick kompensation och det hjälpte men skadan var jo framme och foten gjorde jo ont
Väljer inte samma hotell kedja igen
Vågar inte eftersom jag skadade min fot
Hoppas dog att det bara var en engångsföreteelse

Tack merics662776

Stort tack för din återkoppling. Vi tar till oss att vi kan bli duktigare på att informera om den individuella temperaturkontrollen på rummen. Redan vid din vistelse påtalade vi händelsen för vårt externa housekeepingföretag. Igen, stort tack för att du hjälper oss att bli bättre.

Bekvämt och trevligt boende. Rena fräscha rum och vänligt bemötande. Enkelt att boka och checka in allt gick snabbt. God och riklig frukost. Ligger centralt och nära till en ICA som har öppet fram till 22.00. Hotellet har en familjär atmosfär.

Tack cdanie550245

Stort tack för din recension som sporrar oss att nå 5 nästa vistelse.

Omdömet skrevs 8 maj 2021

Bra service av glad personal. Härligt grönt rum rogivande och smakfullt inrett. Ligger centralt och bra till. Stor frukostbuffé med bra urval, tyvärr var den varma maten kall ex äggröran, korven, bacon

Tack kjelllarsson2021

Stort tack för din input, vi tog redan vid din vistelse åtgärder gällande buffematen och har ändrat rutinerna.