Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
De lägsta priserna för din vistelse
Hotels.com
Booking.com
Radissonhotels.com
114 US$
11 US$
Se erbjudande
SPARA 103 US$
Orbitz.com
Expedia.com103 US$
ZenHotels.com114 US$
Visa alla 18 erbjudanden
Priserna tillhandahålls av våra partner och återspeglar rumspriser per natt, inklusive alla skatter och avgifter som våra partner känner till. Mer information finns hos våra partner.
Så här påverkas ordningen av visade priser av betalningar som görs till oss. Rumstyperna kan variera.
Så här påverkas ordningen av visade priser av betalningar som görs till oss. Rumstyperna kan variera.
Hotell i närheten
Omdömen (855)
Filtrera omdömen
856 resultat
Medlemsbetyg
454
291
67
34
10
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
Medlemsbetyg
454
291
67
34
10
Läs vad resenärer säger:
Valda filter
Filtrera
Listan uppdateras ...
49 av 856 omdömen
Omdömet skrevs för 4 veckor sedan

Ohygieniskt, otrevlig personal, sen incheckning, frukosten var under all kritik ingen personal som rengör eller fyller på så bokar man frukost sent så är det bara rester kvar, personalen i receptionen försökte lägga på kostnader och ljuga en rätt upp i ansiktet.. riktigt äckliga rum som är dammiga och ventilationen på rummet var kass samt kyl på rummet fungerade ej. Vi var 3 stora familjer och alla upplevde samma tyvärr.

Datum för vistelsen: maj 2021
  • Restyp: Reste med familjen
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Tack ahmedamme
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Maria Rydhmer, Gästservice/reception på Radisson Blu Metropol Hotel, Helsingborg, svarade på det här omdömetSvarade för 1 vecka sedan

Tack för din åsikt.
Från hotellets sida så konstaterar vi att de rum samt den frukost som var beställd i samband med bokningen avsåg en eller två boende personer i standardrum. Det visade sig vid frukostserveringen att i varje rum hade en familj med flera barn bott varvid de extra frukostarna debiterades.
Vi försöker alltid att hålla en hövlig ton och värderar våra gäster, i detta fallet är våra versioner av er vistelse olika.

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs för 4 veckor sedan

! Sviten var jätteliten, men övriga rum var ok. Jättehård säng och urkass soffa. Men frukosten uppvägde det mesta! Läget är helt perfekt och servicen är bra! Mycket trevlig personal i incheckningen! Roligt koncept med roomservice från baren!

Datum för vistelsen: maj 2021
  • Restyp: Reste med familjen
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Tack Tina S
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Maria Rydhmer, Gästservice/reception på Radisson Blu Metropol Hotel, Helsingborg, svarade på det här omdömetSvarade för 1 vecka sedan

Stort tack för att du tog dig tid och hjälper oss att bli bättre. Vi ser över de brister du påtalat och tar till oss berömmet.

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs för 4 veckor sedan

Blev väldigt besviken över att rummet var kalt och inte var städat
Lå glasbitar på golvet som jag råkade trampa i o skadade min fot
Har bott på många olika hotell men aldrig varit med om att skada mig
Det kändes inte bra
Fick kompensation och det hjälpte men skadan var jo framme och foten gjorde jo ont
Väljer inte samma hotell kedja igen
Vågar inte eftersom jag skadade min fot
Hoppas dog att det bara var en engångsföreteelse

Datum för vistelsen: maj 2021
  • Restyp: Reste som ett par
    • Standard
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
Tack merics662776
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Maria Rydhmer, Gästservice/reception på Radisson Blu Metropol Hotel, Helsingborg, svarade på det här omdömetSvarade för 1 vecka sedan

Stort tack för din återkoppling. Vi tar till oss att vi kan bli duktigare på att informera om den individuella temperaturkontrollen på rummen. Redan vid din vistelse påtalade vi händelsen för vårt externa housekeepingföretag. Igen, stort tack för att du hjälper oss att bli bättre.

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs för 4 veckor sedan

Bekvämt och trevligt boende. Rena fräscha rum och vänligt bemötande. Enkelt att boka och checka in allt gick snabbt. God och riklig frukost. Ligger centralt och nära till en ICA som har öppet fram till 22.00. Hotellet har en familjär atmosfär.

Datum för vistelsen: maj 2021
  • Restyp: Reste med familjen
    • Standard
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
Tack cdanie550245
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Maria Rydhmer, Gästservice/reception på Radisson Blu Metropol Hotel, Helsingborg, svarade på det här omdömetSvarade för 1 vecka sedan

Stort tack för din recension som sporrar oss att nå 5 nästa vistelse.

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 8 maj 2021

Bra service av glad personal. Härligt grönt rum rogivande och smakfullt inrett. Ligger centralt och bra till. Stor frukostbuffé med bra urval, tyvärr var den varma maten kall ex äggröran, korven, bacon

Datum för vistelsen: maj 2021
  • Restyp: Reste som ett par
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Tack kjelllarsson2021
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Maria Rydhmer, Gästservice/reception på Radisson Blu Metropol Hotel, Helsingborg, svarade på det här omdömetSvarade för 1 vecka sedan

Stort tack för din input, vi tog redan vid din vistelse åtgärder gällande buffematen och har ändrat rutinerna.

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Visa fler omdömen