SPARA 11 US$
Kostnadsfri avbokning till den 21-06-26
Travelocity
Orbitz.com
ZenHotels.com114 US$

Blev väldigt besviken över att rummet var kalt och inte var städat
Lå glasbitar på golvet som jag råkade trampa i o skadade min fot
Har bott på många olika hotell men aldrig varit med om att skada mig
Det kändes inte bra
Fick kompensation och det hjälpte men skadan var jo framme och foten gjorde jo ont
Väljer inte samma hotell kedja igen
Vågar inte eftersom jag skadade min fot
Hoppas dog att det bara var en engångsföreteelse

Tack merics662776
Maria Rydhmer, Gästservice/reception på Radisson Blu Metropol Hotel, Helsingborg, svarade på det här omdömetSvarade för 1 vecka sedan

Stort tack för din återkoppling. Vi tar till oss att vi kan bli duktigare på att informera om den individuella temperaturkontrollen på rummen. Redan vid din vistelse påtalade vi händelsen för vårt externa housekeepingföretag. Igen, stort tack för att du hjälper oss att bli bättre.

Omdömet skrevs 10 maj 2021

Bekvämt och trevligt boende. Rena fräscha rum och vänligt bemötande. Enkelt att boka och checka in allt gick snabbt. God och riklig frukost. Ligger centralt och nära till en ICA som har öppet fram till 22.00. Hotellet har en familjär atmosfär.

Tack cdanie550245

Stort tack för din recension som sporrar oss att nå 5 nästa vistelse.

Omdömet skrevs 8 maj 2021

Bra service av glad personal. Härligt grönt rum rogivande och smakfullt inrett. Ligger centralt och bra till. Stor frukostbuffé med bra urval, tyvärr var den varma maten kall ex äggröran, korven, bacon

Tack kjelllarsson2021

Stort tack för din input, vi tog redan vid din vistelse åtgärder gällande buffematen och har ändrat rutinerna.

Omdömet skrevs 4 maj 2021

Trevlig, vänlig, hjälpsam proffsig personal välstädade rum super god mat på Nellys härlig frukostbuffé samt man kunde även beställa från en alacart meny direkt från kocken. Provade Egg Benedict så otroligt gott

Datum för vistelsen: april 2021
Tack Trevligsem09

Stort tack för dina värmande ord, det tar jag med mig till personalen.

Omdömet skrevs 3 maj 2021 från mobil enhet

Trevligt bemötande och superbra frukost! Ikväll (månd kväll) åt vi på hotellets restaurang, så gott och bra presentation.
Mysig miljö, rent och fräscht!
Ligger centralt har bra parkering i garage under mark. Känns tryggt och bra.
Rekommenderas varmt!

Rumstips: Boka garage innan!
Tack MaddisA

Stort, stort tack för din recension. Den värmer.