Vi ser att du anvÀnder en webblÀsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske dÀrför inte visas som den ska.Vi stöder följande webblÀsare:
SÄ hÀr pÄverkas ordningen av visade priser av betalningar som görs till oss. Rumstyperna kan variera.
Hotell i nÀrheten
ResenÀrstyp
Tid pÄ Äret
SprÄkAlla sprÄk
Fler sprÄk
LÀs vad resenÀrer sÀger:
28–33 av 818 omdömen
Omdömet skrevs 24 juli 2020 frÄn mobil enhet

JÀttetrevligt och frÀscht hotell. Fina rum. Vi har bott hör tidigare och varit nöjda. Mycket sympatiskt att frukostbuffén var utbytt mot en frukostpÄse. Den var dessutom mer Àn vÀlfylld, kÀndes vÀldigt lyxigt. Vi kommer tillbaka.

Tack ulrikadahl66
Detta Àr ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Elie Khoury, GÀstservice/reception pÄ Radisson Blu Metropol Hotel, Helsingborg, svarade pÄ det hÀr omdömetSvarade 26 augusti 2020

Hej Ulrika,
Vi uppskattar din feedback och det glÀder oss att ni var nöjda med allt under er vistelse.Vi hoppas att vi fÄ chansen och vÀlkomna er tillbaka.

Rapportera svaret som olÀmpligt
Detta Àr det subjektiva svaret frÄn en representant för företaget och inte frÄn TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 23 juli 2020

Trevlig vistelse med bra standard pÄ hotellet. Bra information angÄende regler gÀllande Covid-19. Det var rent och vÀlstÀdat. Mycket bra service vid in- och utcheckning. Bra lÀge i nÀrhet av centrum och fÀrjelÀge.

Tack mlarss224020

Hej!
Tack sÄ mycket att ni tog tid och skrev om er vistelse pÄ tripadvisor. Vi Àr vÀldigt att ni var nöjda med allt och vi ser fram emot och vÀlkomna er tillbaka.

Omdömet skrevs 21 juli 2020

Ett mycket bra hotell med serviceinriktad personal. Vi bodde i ett stort modernt rum med alla bekvÀmligheter. Bra lugnt lÀge med promenadavstÄnd till centrum. FrukostpÄsen kan dock inte mÀta sig med en riktigt frukostbuffé. Vi kommer att att bo fler gÄnger pÄ det hÀr hotellet!

Tack goranto

Hej Göran,
Vad hÀrligt och lÀsa dina fina orden om hotellet och er vistelse hos oss. Vi Àr vÀldigt stolta över det och ni Àr alltid varmt vÀlkomna till oss.

Omdömet skrevs 20 juli 2020

Hotellet har ett bra lÀge. Trevlig personal i receptionen .Rummet var rent och frÀscht med en bekvÀm sÀng och badrummet var stort och rent.
Bra med frukostpÄse i dessa tider, tyvÀrr var innehÄllet inte mycket att hurra över. Hade kanske varit OK för 1 natt men inte 3.

Tack barbr0j
Elie Khoury, GÀstservice/reception pÄ Radisson Blu Metropol Hotel, Helsingborg, svarade pÄ det hÀr omdömetSvarade 22 augusti 2020

Hej,
Tack sÄ mycket för din feedback. Det Àr hÀrligt att höra att ni hade en fin vistelse hos oss och nu har vi frukost buffé tillbaka som innan . Ni Àr varmt vÀlkomna tillbaka till oss
Med vÀnliga hÀlsningar

Omdömet skrevs 19 juli 2020 frÄn mobil enhet

Ett vÀldigt frÀscht och fint hotell. Rent och snyggt i rum och badrum. Mysig restaurang/bar med stora möjligheter att umgÄs en stund innan lÀggdags.

Trevlig personal.

Det enda vi inte tyckte var sÄ bra var frukostpÄsen. DÀr fanns mer att önska.

Den totala upplevelsen var ÀndÄ bra och vi kommer gÀrna tillbaka.

Restyp: Reste med vÀnner
Tack ulle04

Hej Ulle,
Vi uppskattar dina fina ord och vi Àr glada att meddela er att frukost buffén Àr tillbaka som vanligt och vi ser fram emot och vÀlkomna er tillbaka.