Omdömet skrevs 27 mars 2018 från mobil enhet

Godaste hotellfrukosten jag ätit och det var riktigt snyggt presenterat. Otroligt bra standard på rummen, väldigt skön säng. Det var smidigt att parkera i garaget under hotellet och ta hissen direkt till receptionen speciellt för oss med barn, barnvagn osv. Servicen var toppklass, alla var alltid jätte trevliga och glada. Kan verkligen rekommendera detta hotellet!

Tack Nicole W
Elin A, Receptionschef på Radisson Blu Metropol Hotel, Helsingborg, svarade på det här omdömetSvarade 28 mars 2018

Tack Nicole för den fina kommentaren och att ni gett oss högsta betyg.
Vad roligt och läsa att ni trivdes så bra hos oss.
Vi hälsar er varmt välkomna åter nästa gång ni besöker Helsingborg.

Passar på att önska Glad Påsk!

Omdömet skrevs 27 mars 2018 från mobil enhet

Besökte hotellet i Mars månad tillsammans med min familj. Hotell frukosten är den absolut bästa jag ätit i mitt liv finns allt man kan önska sig och fantastisk kvalité på allt. Mycket bra parkerings möjligheter under hotellet.

Tack Wacklin

Tack för det fina betyget och er fina kommentar. Vad roligt och läsa att ni trivdes så bra hos oss.
Jag kan inte annat än att hålla med - frukosten här är väldigt trevlig.
Vi hälsar er hjärtligt välkomna åter nästa gång ni besöker Helsingborg.

Omdömet skrevs 19 mars 2018 från mobil enhet

Mysig hemtrevlig hotell, minnesvärt vistelse och att min dotter fick ett gosedjur som välkomspresent, och hon blev jätte glad och att när vi skulle äta på kvällen på nelly’s så kom kocken ut att prata med oss då är vi (rå) veganer.. det var uppskattat och tacksamt, tack! En helg att minnas, speciellt för min lilla solstråle.

Tack JolieJS
Elin A, Receptionschef på Radisson Blu Metropol Hotel, Helsingborg, svarade på det här omdömetSvarade 20 mars 2018

Tack Jolie för din fina kommentar. Vad roligt och läsa att ni hade en mysig helg tillsammans mor och dotter.
Vi hälsar er hjärtligt välkomna tillbaka nästa gång som ni besöker Helsingborg.

Omdömet skrevs 18 mars 2018

Trevligt bemötande vid ankomst. Fick ett rum högt upp precis som önskat. Tyvärr var rummet väldigt kallt och air condition fungerade inte eller var avstängd så det gick inte att justera värmen. Sovkuddarna var mycket tunna men det fanns extra kudde i rummet. Men VARFÖR bara 1 extra kudde i ett dubbelrum. På morgonen hittade vi den lilla lappen som informerade om kuddprogrammet, tyvärr för sent.

Badrummet har bara en halv dörr till duschen vilket gör att både handdukar och resten av badrummet blir blött om man inte är vaksam med duschslangen. Ser i tidigare omdömen från augusti 2017 att detta skulle ha åtgärdas inom kort. Dessutom var det intorkade smutsiga vattenfläckar på lysknappen och på insidan dörren var rester av tandkrämsstänk och fingeravtryck. Heltäckningsmattan i rummet var grå av damm i kanterna och därtill låg det rester av chips under sängen som man inte skulle ha missat om man dammsugit. Vi noterade tyvärr inte detta förrän på avresedagen men meddelade vid utcheckning.

Frukosten var bra och vad man kan vänta sig för ett hotell i denna klassen.Vi åt tidigt denna söndagsmorgon så det var lugnt och skönt i restaurangen.

• Bodde här: mars 2018, reste som ett par
Tack Helen S
Elin A, Receptionschef på Radisson Blu Metropol Hotel, Helsingborg, svarade på det här omdömetSvarade 19 mars 2018

Tack Helen för du tagit dig tid att ge oss feedback på din vistelse - det är viktigt i vårt arbete!

Jag kan inte annat än bleklaga att vi inte levererade enligt den standard vi ska göra.
Det finns ingen air condition på rummen, däremot en ventilation där man kan justera temperaturen med +/-3 grader. När man checkar in är det ca. 20 grader på rummet.
Som ni nämnde gällande kuddarna finns det en kuddmeny just för man ska hitta en kudde som passar en själv bäst. Kontakta gärna receptionen nästa gång så hjälper vi er gärna med det.

Processen med att åtgärda badrummen är längre än beräknat. Men vi har påbörjat nu den senaste veckorna. Det kommer däremot ta lite tid eftersom det är många rum att gå igenom och tar tid med torktid av kakel etc.

Jag beklagar verkligen att rummet inte var så städat som det ska vara, jag har skickat vidare det ni nämnde till vår husfru.

Vi vill väldigt gärna hälsa er välkomna till oss igen och ge er en bättre upplevelse gällande städningen. Ni är välkomna att kontakta mig direkt när ni bokar nästa gång så ska jag se till så ni får en fri uppgradering med en trevlig vip på rummet.

Hjärtligt välkomna åter!

elin.andreasson@radissonblu.com

Omdömet skrevs 10 mars 2018 från mobil enhet

Vi bodde 4 nätter på hotellet. Fina rum som är fräscha. De allmänna utrymmena har väldigt fin och rolig inredning. Frukosten är toppen med väldigt mycket att välja på. Personalen var hjälpsam och trevlig. Gymmet har mer att önska. Men hela klart ett hotell där jag skulle kunna tänka mig att bo igen!

Bodde här: mars 2018, reste med vänner
Tack lissel0tteb
Elin A, Receptionschef på Radisson Blu Metropol Hotel, Helsingborg, svarade på det här omdömetSvarade 12 mars 2018

Tack Lisse-Lotte för den fina kommentaren. Vad roligt och höra att du trivdes så bra hos oss och att ni gillade hotellet.
Vi hälsar er varmt välkomna tillbaka till oss nästa gång ni besöker Helsingborg!

Hjärtliga Hälsningar