“God söndagsbrunch”

Boka bord
tis 7/2
20:00
Rankad som nr 20 av 357 Restauranger i Helsingborg

Besökte restaurangen för första gången för att äta söndagsbrunch. Otroligt gott. Allt var fräscht och fint upplagt. Många olika saker att välja på. Kött, fisk och vegetariskt, allt var lika gott. Efter avslutande gottebord och kaffe var vi verkligen mätta och nöjda. Kommer definitivt tillbaka igen.

Datum för besöket: januari 2023
Tack Mammamia67

Omdömet skrevs 13 november 2022 från mobil enhet

Besökte madame mustache i samband med Moveat Helsingborg. Serverade jättegod råbiff med tillbehör. Väldigt trevligt ställe som absolut ska besökas för en riktig middag. Mysig atmosfär med trevlig personal.

Datum för besöket: november 2022
Tack AnneUlr
Omdömet skrevs 10 november 2022

Var tillsammans med kompisar. Vi åt lever,bondomelett och pasta. Alla blev helnöjda.
Bra service och rimliga priser och härlig miljö. Vi återkommer

Datum för besöket: november 2022
Tack 613gertn
Omdömet skrevs 23 oktober 2022 från mobil enhet

Mysigaste stället i Helsingborg.
Fantastisk mat och perfekt service.

Vi åt ostron och sedan deras ryggbiff, otroligt gott och alla smakerna satt där dem skulle.

Vi går alltid hit när vi är i Helsingborg och har aldrig blivit besvikna.

Datum för besöket: oktober 2022
Tack tindrat2019
Omdömet skrevs 5 september 2022 från mobil enhet

Söndagsbrunch är ett trevligt sätt umgås. Vi var sju som slog oss ned på andra våningen i Madame M:s anrika lokaler och vilken härlig matupplevelse vi bjöds på!
Brunchen (275kr) hade ett brett utbud, från salladsbuffé till läckra desserter. Allt höll en hög kvalité och gav känslan, hemmalagat med kärlek.
Blandade drycker: Hwila mineralvatten (35kr), Bryggmästarens (50cl, 72kr) och Husets vita vin (79kr). Vatten och kaffe ingick i priset.

Datum för besöket: september 2022
Tack RHOLMO

Resenärer som tittade på Madame Moustache tittade också på

Helsingborg, Skåne län

Besökt Madame Moustache? Berätta vad du tyckte!

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.