“hämtmat”
Omdöme om Madame Moustache

Madame Moustache
Rankad som nr 29 av 334 Restauranger i Helsingborg
Omdömet skrevs 10 maj 2021

Har under våren hämtat påskbuffé och ala carte meny. Mycket gott, generöst tilltaget. Prisvärt, bra service och hyfsat flexibelt när vi skulle hämta.

Datum för besöket: maj 2021
1  Tack Magnus M

Omdömet skrevs 24 februari 2021 från mobil enhet

Vi var ett litet gäng som gick in på Madame Mustasch för något att dricka på väg tillbaka till hotellet.

Det var relativt fullt i baren och i dessa pandemi-tider fick vi ett eget mysigt rum en bit bort från baren.

Alla tavlor, statyer med mera på damer har mustasch :-) Man tröttnar inte på att hitta och leta detaljer!

Superb service där personalen (Adrian?) kollade till oss ungefär var 10-15 minut, om allt var bra eller om vi behövde något mer!

Helt enkelt: grym service på ett mysigt & annorlunda ställe. Rekommenderas varmt och vi kommer gärna tillbaka!

Tack för ert proffsiga bemötande!

Datum för besöket: februari 2021
1  Tack MariaDaNa
Omdömet skrevs 21 november 2020

Faktiskt inte varit här på på några år, och den gången åt vi fisk som var god även den gången, pre Tripadvisor.
Till gåsen och denna recension. Vi satt där uppe även denna gång, mysigt och gamel husets interiör med värdshus känslan mitt i city. Trevlig och på personal. Soppan var riktigt god och lagom i kryddorna. Valde ett vinpacket som passade helt rätt. Gåsen med äkta tillbehör, kunde få mera av allt. Mättande, och precis så som man vill ha en måltid man äter en gång om åtet. Äppelkakan var verkligen god, och en lagom stor portion.
Kan lätt återkomma. Varmt rekommendera, prisvärt, trevlig och lagom på personal.

Datum för besöket: november 2020
1  Tack Magnus M
Omdömet skrevs 13 november 2020 från mobil enhet

Perfekt gåsmiddag. Väldigt gott, allt från svartsoppan till äpplekakan. 2 alternativa vinpaket, och det vi valde passade perfekt. Restaurangen kändes väldigt coronasäker!

Datum för besöket: november 2020
1  Tack nissehult1
Omdömet skrevs 25 oktober 2020 från mobil enhet

En mycket bra restaurang, fantastiskt god mat, mycket trevlig personal, bra service och mysig stämning.

Datum för besöket: oktober 2020
3  Tack 58henrikm

Resenärer som tittade på Madame Moustache tittade också på

Helsingborg, Skåne län

Besökt Madame Moustache? Berätta vad du tyckte!