“Återbesök för gåsamidda”
Omdöme om Madame Moustache

Madame Moustache
Rankad som nr 29 av 331 Restauranger i Helsingborg
Omdömet skrevs för 3 dagar sedan

Faktiskt inte varit här på på några år, och den gången åt vi fisk som var god även den gången, pre Tripadvisor.
Till gåsen och denna recension. Vi satt där uppe även denna gång, mysigt och gamel husets interiör med värdshus känslan mitt i city. Trevlig och på personal. Soppan var riktigt god och lagom i kryddorna. Valde ett vinpacket som passade helt rätt. Gåsen med äkta tillbehör, kunde få mera av allt. Mättande, och precis så som man vill ha en måltid man äter en gång om åtet. Äppelkakan var verkligen god, och en lagom stor portion.
Kan lätt återkomma. Varmt rekommendera, prisvärt, trevlig och lagom på personal.

Datum för besöket: november 2020
Tack Magnus M

Omdömet skrevs för 1 vecka sedan från mobil enhet

Perfekt gåsmiddag. Väldigt gott, allt från svartsoppan till äpplekakan. 2 alternativa vinpaket, och det vi valde passade perfekt. Restaurangen kändes väldigt coronasäker!

Datum för besöket: november 2020
Tack nissehult1

En mycket bra restaurang, fantastiskt god mat, mycket trevlig personal, bra service och mysig stämning.

Datum för besöket: oktober 2020
3  Tack 58henrikm
Omdömet skrevs 3 oktober 2020 från mobil enhet

Fantastiskt och genuin mat! Trevlig personal och god service, ska besökas igen, rekommenderar kantarelltoasten

Datum för besöket: oktober 2020
Tack JohanFri
Omdömet skrevs 3 september 2020

Vi gick hit efter middagen på annat ställe för att dricka något gott. De har bra koll på hur man göra goda drinkar och deras uteservering var på en lugn innergård. Trevlig atmosfär och en mysig "hemmakänsla" i hela restaurangen. Rekommenderas

Datum för besöket: augusti 2020
Tack PontusP

Resenärer som tittade på Madame Moustache tittade också på

Helsingborg, Skåne län

Besökt Madame Moustache? Berätta vad du tyckte!