Tripadvisor

Omdöme om Madame Moustache

Madame Moustache
Rankad som nr 31 av 332 Restauranger i Helsingborg
Omdömet skrevs 18 november 2019

Helt underbar god mat med svartsoppa/gås och äppelkaka med grädde i ett gamalt hus mitt i Helsingborg mysigt

Datum för besöket: november 2019
Tack rolfl885

Omdömet skrevs 16 juli 2019 från mobil enhet

Vi var visserligen och bara tog något att dricka. Maten verkade vara bra till ett okej pris. Det fanns mycket att välja på.

Drycken var bra, drinken var riktigt bra!

Stället var riktigt mysigt, vi satt på innergården.

Datum för besöket: juli 2019
Tack JohanH716
Omdömet skrevs 17 juni 2019 från mobil enhet

Vi blev bjudna dit av jobbet och det är trevligt ställe med god mat och dryck.
Det som är tråkigt är att en av tjejerna som jobbar där är så otrevlig och sur hela tiden.
Hon sa flera gånger flytta på er och måste ni stå i vägen hela tiden.
Hon hade kanske en dålig kväll eller så är hon på fel jobb.

Datum för besöket: juni 2019
Tack Henkehenke77
Omdömet skrevs 15 maj 2019

Vi var för första gången på besök hos Madame Moustache.
Och det blir absolut inte sista gången.
Vi blev oerhört vänligt bemötta.
Man kunde välja mellan att sitta ute eller inne 1 trappa upp. Vi satte oss ute, då solen sken så skönt. Servitriserna sprang glatt upp o ner i den ganska långa trappan.

Datum för besöket: maj 2019
Tack evabA810YY
Omdömet skrevs 29 januari 2019

Vi hade bokat bord på detta underbara ställe, vi var 4 personer tog Laxtartar till förrätt och en väldigt vällagad och god Boeuf Bourguinon. Allt var väldigt trevligt och med den goda maten blir bara många ++++++

Datum för besöket: januari 2019
Tack Mia H

Resenärer som tittade på Madame Moustache tittade också på

Helsingborg, Skåne län

Besökt Madame Moustache? Berätta vad du tyckte!