Tripadvisor
Publicera
Inkorg

“God mat. Mycket duktig o trevlig personal.”
Omdöme om Madame Moustache

Madame Moustache
Rankad som nr 31 av 332 Restauranger i Helsingborg
Omdömet skrevs 15 maj 2019

Vi var för första gången på besök hos Madame Moustache.
Och det blir absolut inte sista gången.
Vi blev oerhört vänligt bemötta.
Man kunde välja mellan att sitta ute eller inne 1 trappa upp. Vi satte oss ute, då solen sken så skönt. Servitriserna sprang glatt upp o ner i den ganska långa trappan.

Datum för besöket: maj 2019
Tack evabA810YY

Omdömet skrevs 29 januari 2019

Vi hade bokat bord på detta underbara ställe, vi var 4 personer tog Laxtartar till förrätt och en väldigt vällagad och god Boeuf Bourguinon. Allt var väldigt trevligt och med den goda maten blir bara många ++++++

Datum för besöket: januari 2019
Tack Mia H
Omdömet skrevs 22 oktober 2018 från mobil enhet

Väldigt bra och trevlig brunch, inte det största utbudet men till priset av 185 får man mycket god och vällagad mat i trevliga lokaler. Servicen är utmärkt med mycket trevligt personal.

Datum för besöket: oktober 2018
1  Tack Bglu
Omdömet skrevs 18 oktober 2018 från mobil enhet

Hamnade här av ren slump. Riktigt bra Beuf Borgougne, bra vinutbud med framför allt - helt outstanding service. De är så omtänksamma och informativa. Jag skall definitivt rekkomendera kollegor och kunder att besöka denna. Jag kommer tillbaka med min fru vid tillfälle!! Dessutom är priserna, med tanke på lvalitén, riktigt bra!

Datum för besöket: oktober 2018
1  Tack 690christianf
Omdömet skrevs 20 september 2018

Madame Moustache har en härligt lugn miljö, bra öl och vinutbud och kanonservice.
Tre av os åt helstekt lever och vilken njutning!!Rekommenderas starkt

Datum för besöket: september 2018
Tack 613gertn

Resenärer som tittade på Madame Moustache tittade också på

Helsingborg, Skåne län

Besökt Madame Moustache? Berätta vad du tyckte!