“Väldigt bra ställe”

Rankad som nr 7 av 355 Restauranger i Helsingborg
Kök: Italienskt
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Leverans, Bokningar

Trevlig middag inför Helsingborg marathon. Väldigt mysig restaurang med bra service. Risottobollarna var 5/5 och pasta och röding väldigt god! Tiramisu var den bästa jag ätit, perfekt! Skulle gärna besöka stället igen!

Datum för besöket: september 2022
Tack mariamyrberg

Omdömet skrevs 27 augusti 2022

Helt ok mat med bra service. Vi satt ut på uteserveringen vilket var skönt denna varma kväll. Fick tips om denna restaurang från en god vän och ville prova.

Tack 6611fille
Omdömet skrevs 13 augusti 2022 från mobil enhet

Vi åt och drack mycket gott, satt ute i solen.
Mycket trevlig serveringspersonal, kände oss välkomna och inte den minsta stress.

Tack AnneliLofgren
Omdömet skrevs 2 augusti 2022 från mobil enhet

Mycket bra mat och bra service. Uppskattar råd och rekommendationer när det gäller val av vin. Man bör dock undvika att hålla utvecklingssamtal med personalen mitt bland gästerna.

Tack Adventure41328330897
Omdömet skrevs 30 juli 2022

Maten var suveränt god, likaså ölen. Staropramen ☺
Trevlig och mycket hjälpsam o service inriktad personal. Toppen betyg från mig.

Datum för besöket: juli 2022
Tack stefanarvidsson55

Resenärer som tittade på Olssons Skafferi tittade också på

Helsingborg, Skåne län

Besökt Olssons Skafferi? Berätta vad du tyckte!

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.