“Ett mysigt ställe med bra personal”
Omdöme om Olssons Skafferi

Kök: Italienskt
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs för 1 vecka sedan från mobil enhet

Mycket bra mat och bra service. Uppskattar råd och rekommendationer när det gäller val av vin. Man bör dock undvika att hålla utvecklingssamtal med personalen mitt bland gästerna.

Datum för besöket: augusti 2022
Tack Adventure41328330897

Omdömet skrevs för 1 vecka sedan

Maten var suveränt god, likaså ölen. Staropramen ☺
Trevlig och mycket hjälpsam o service inriktad personal. Toppen betyg från mig.

Tack stefanarvidsson55

Riktigt bra mat och service!
Njutning med bra mat och service!
Provade Pasta rätter och båda vällagade ! Mysig atmosfär och bra viner som kompletterar maten.

Tack 849leifb

Fantastisk bra. Supertrevlig personal. Supergod mat. Supermysig lokal. Gick inte att boka bord samma dag, men fick ändå ett bord!

Tack 528patrikh

Bolagsljummen öl, tyvärr väldigt smaklös pasta och lite oklar service. Fick stå ute och vänta medan servitriserna bara sprang förbi, hann bli köbildning. Tråkigt då förväntningarna var riktigt höga. Dock ska dem ha för sina risottobollar, som var fantastiska.

Tack Sightsee11322521967

Resenärer som tittade på Olssons Skafferi tittade också på

Helsingborg, Skåne län

Besökt Olssons Skafferi? Berätta vad du tyckte!

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.