“Genuint och gott”

Rankad som nr 6 av 335 Restauranger i Helsingborg
Kök: Italienskt
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Leverans, Bokningar

Vi gick hit efter rekommendation och blev inte besvikna. Trevlig personal och likaså trevliga lokaler. Det är rekommenderat att boka bord i förväg då restaurangen är populär. Vi åt god förrätt och pastarätter som varmrätt. Genuin italiensk känsla och vi var mycket nöjda. Rekommenderas!

Tack sthlminmyheart

Mycket god mat i trevlig miljö. Servicen var också riktigt bra. Vi kom fem vuxna och ett barn i barnvagn, trots en fullsatt restaurang löste de allt galant utan att tumma på corona-säkerheten. De friterade risottobollarna var magiska. Kan verkligen rekommendera denna mysiga restaurang.

Tack Linsen20
Omdömet skrevs 13 augusti 2021 från mobil enhet

Fantastiskt god mat o underbar service! Mysig miljö där man kan köpa med sig både olivoljor, choklad o annat gott. Gå hit, men glöm inte boka bord i god tid ✌

Tack Plannt
Omdömet skrevs 7 augusti 2021 från mobil enhet

Allt som allt vårt bästa restaurangbesök i Helsingborg. Vi möttes av en väldigt trevlig servitris som gav oss perfekt service under hela vistelsen. Både maten och vinet smakade hur bra som helst.

Rekommenderas starkt.

Tack D8973UFdanielk
Omdömet skrevs 3 augusti 2021 från mobil enhet

Bra läge precis vid Maria kyrkan.
Lagom stor meny, vi var 4 st som tog in olika rätter och alla var nöjda.
Trevlig personal och bra servic.

Tack ACL1978

Resenärer som tittade på Olssons Skafferi tittade också på

Helsingborg, Skåne län

Besökt Olssons Skafferi? Berätta vad du tyckte!