“Populärt, men avspänt och bra! ”
Omdöme om Olssons Skafferi

Kök: Italienskt
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs för 1 vecka sedan från mobil enhet

Trots stor kundtillströmning höll personalen servicenivån hög och maten som serverades var utmärkt. Ett trevligt utbud av vin på glas och avspänd miljö gjorde resten.

Tack peteva61

Omdömet skrevs för 1 vecka sedan från mobil enhet

Mycket god mat. Väldigt trevlig personal som verkligen gillade sitt jobb! Vi ville inte resa oss och gå vidare efter vårt besök.

Tack evajH9693KR
Omdömet skrevs för 1 vecka sedan

Magisk mat och en servitris som var nära att toppa maten!
Är jag i Helsingborg igen kommer jag utan tvekan besöka restaurangen igen!

Tack P448ROdanielb

Efter en katastrof kväll på Sea U bestämde vi oss för att beställa mat för ta med hem, det avr verj´kligen gott och vällagat samt prisvärt. funkade väldigt bra

1  Tack JHE
Omdömet skrevs 14 juni 2021

Fantastisk service av en vänlig och ack så snabb ung dam. Förträfflig mat som vi inte hade väntat oss utanför Italien. Hit bör du gå!

Datum för besöket: juni 2021
Tack Coastal814633

Resenärer som tittade på Olssons Skafferi tittade också på

Helsingborg, Skåne län

Besökt Olssons Skafferi? Berätta vad du tyckte!