“Lunch! ”

Kök: Italienskt
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 8 augusti 2020 från mobil enhet

Var där med man och bebis aug 2020 och åt lunch. Tog varsin pastarätt och några tryfflar till dessert! Servicen var bra och maten var god! Mysigt ställe som var lite ”labyrintiskt” uppbyggt och mycket charmigt! Bra att man kunde ställa vagnen på baksidan och låsa grinden så ingen kunde ta den där! Skötbord fanns också Lokalen kunde kanske varit lite fräschare bara om man ska klaga på nåt! Men definitivt värt ett besök!

Tack 990madeleineb

Omdömet skrevs 4 augusti 2020

Vi blev mycket trevligt och väl bemötta av en ung dam i personalen. Hon var glad och positiv samt hade ett mycket härligt och smittande leende. Sådant blir man glad av, det bemötandet och den positiva personalen gör att vi gärna återvänder till restaurangen. Därtill var maten bra, god och väl tilltagen.

Tack petersM4446RW
Omdömet skrevs 1 augusti 2020 från mobil enhet

Denna italienska restaurang i hjärtat av Helsingborg kan jag rekommendera. Jag åt en pastarätt som utan problem förärades extra färsk vitlök och min fru åt en patanegra gris med tomatsås och grillad potatis. Köttet var riktigt bra och pastan klart godkänd med fint tuggmotstånd. Vit chokladcreme m rabarber till desert och en grappa avrundade fint. Normal prisnivå och snabb trevlig service. Platser både ute och inne nu på sommaren. Godkänt avstånd mellan gästerna. Vi kommer tillbaka.

Tack gitarrguran
Omdömet skrevs 31 juli 2020

Mycket trevlig resturang belägen centralt i Helsingborg. Miljön är trevlig och lite pittoresk. Personalen är trevlig och gör att besöket blir angenämt. Inriktning på maten är italiensk och de har viner som matchar detta. Vi tog alla olika rätter och samtliga var mer än nöjda. Vi är alla överens att äter man i Helsingborg är detta hit man ska gå.

Datum för besöket: juli 2020
Tack 632hansm
Omdömet skrevs 29 juli 2020 från mobil enhet

Vår sommarkväll förgylldes med god mat och dryck på denna mysiga restaurang. Tack Olivia för fin och snabb service trots att det var fullsatt.
Två nöjda Stockholmare

Datum för besöket: juli 2020
Tack lippare

Resenärer som tittade på Olssons Skafferi tittade också på

Helsingborg, Skåne län

Besökt Olssons Skafferi? Berätta vad du tyckte!