“Denna italienska restaurang”

Kök: Italienskt
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 1 augusti 2020 från mobil enhet

Denna italienska restaurang i hjärtat av Helsingborg kan jag rekommendera. Jag åt en pastarätt som utan problem förärades extra färsk vitlök och min fru åt en patanegra gris med tomatsås och grillad potatis. Köttet var riktigt bra och pastan klart godkänd med fint tuggmotstånd. Vit chokladcreme m rabarber till desert och en grappa avrundade fint. Normal prisnivå och snabb trevlig service. Platser både ute och inne nu på sommaren. Godkänt avstånd mellan gästerna. Vi kommer tillbaka.

Datum för besöket: augusti 2020
Tack gitarrguran

Omdömet skrevs 31 juli 2020

Mycket trevlig resturang belägen centralt i Helsingborg. Miljön är trevlig och lite pittoresk. Personalen är trevlig och gör att besöket blir angenämt. Inriktning på maten är italiensk och de har viner som matchar detta. Vi tog alla olika rätter och samtliga var mer än nöjda. Vi är alla överens att äter man i Helsingborg är detta hit man ska gå.

Tack 632hansm
Omdömet skrevs 29 juli 2020 från mobil enhet

Vår sommarkväll förgylldes med god mat och dryck på denna mysiga restaurang. Tack Olivia för fin och snabb service trots att det var fullsatt.
Två nöjda Stockholmare

Tack lippare
Omdömet skrevs 25 juli 2020

Väldigt bra pasta resturang. Något dyrare än en vanlig pastaresturang. Men värd sitt pris. Lite trångt inne i restaurangen

Datum för besöket: augusti 2019
Tack 599peter
Omdömet skrevs 25 juli 2020 från mobil enhet

Stannade till för lunch. Mysig uteservering med infravärmare och markis.
Vi åt fisk och skaldjursgryta (145:-) och grillat surdegsbröd med räkröra (139:-). Bra skaldjursgryta med mycket smak och rikligt med fisk och skaldjur. Även räkröran var bra.

Tack MartSwe

Resenärer som tittade på Olssons Skafferi tittade också på

Helsingborg, Skåne län

Besökt Olssons Skafferi? Berätta vad du tyckte!