“Pasta”

Kök: Italienskt
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs för 1 vecka sedan

Väldigt bra pasta resturang. Något dyrare än en vanlig pastaresturang. Men värd sitt pris. Lite trångt inne i restaurangen

Datum för besöket: augusti 2019
Tack 599peter

Omdömet skrevs för 1 vecka sedan från mobil enhet

Stannade till för lunch. Mysig uteservering med infravärmare och markis.
Vi åt fisk och skaldjursgryta (145:-) och grillat surdegsbröd med räkröra (139:-). Bra skaldjursgryta med mycket smak och rikligt med fisk och skaldjur. Även räkröran var bra.

Tack MartSwe
Omdömet skrevs för 1 vecka sedan från mobil enhet

Vanligt fredagsbesök för mig och min sambo, vi beställer varsitt vitlöksbröd men får bara ett (tydligen missförstod servitrisen oss), inte hela världen såklart då vi ej hade bråttom. Vitlöksbröden var okej, inget speciellt.
Sen får vi in varsin carbonara och reagerar direkt för att portionerna va väldigt små. Köttet smakade bokstavligt som kolbitar och konsitensen densamma, själva pastan var jättegod men ”såsen” var smaklös.
Personalen var jättetrevliga och vi blev mycket bra bemötta.
Kan även nämna att sällskapet bredvid oss åt kött med potatis och det luktade otroligt gott!

Tack ZaviTrips
Omdömet skrevs för 1 vecka sedan

Fullsatt med lagom mellanrum mellan borden.
Personalen var både trevlig och snabb.
Mycket god lunch.

Tack evabA810YY

Efter att ha turat och ätit middag tog vi oss en tur upp till tornet Kärnan, tjusig utsikt.
Nu var det nästan natten och vi drog oss mot hotellet, på vår väg slank vi in på Olssons skafferi och tog oss en liten sängfösare och det skötte flickorna galant.

Tack jansS2305SL

Resenärer som tittade på Olssons Skafferi tittade också på

Helsingborg, Skåne län

Besökt Olssons Skafferi? Berätta vad du tyckte!