Tripadvisor
Publicera
Inkorg

“Ett litet trevligt matställe”
Omdöme om Olssons Skafferi

Kök: Italienskt
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 17 januari 2020 från mobil enhet

Ett litet trevligt matställe mitt i Helsingborg Olika maträtter finns, samt dagens. Man kan även bara ta en fika. Mycket fin miljö och trevlig personal.

Datum för besöket: januari 2020
4  Tack Christina861

Omdömet skrevs 3 januari 2020 från mobil enhet

Riktigt mysigt med en härlig fisksoppa, denna resturang kommer vi tillbaka vid nästa besök i Helsingborg.

Datum för besöket: januari 2020
Tack Lazzlo
Omdömet skrevs 30 december 2019 från mobil enhet

Vi var fyra vuxna som skulle äta lunch. Gick först förbi då det såg fullt och trångt ut men gick sedan tillbaks. Fanns fler platser än vid första anblicken. Vi åt dagens special en fisk- och skaldjursgryta med rekommenderat rödvin till. Allt smakade juvligt och värmde då vi var lite frusna. Kan varmt rekommendera denna pärla. Restaurangen kan upplevas lite trång men väldigt god mat och trevlig personal väger upp.

Datum för besöket: december 2019
Tack MarKriDan
Omdömet skrevs 21 december 2019 från mobil enhet

God restaurang, både lunch och alacarte! Mysig lokal och en liten men trevligt uteservering. Rekommenderas!

Datum för besöket: augusti 2019
Tack jessicaochdavid
Omdömet skrevs 20 december 2019

De hade inget jag tålde på deras ursprungliga meny då jag är mjölkintolerant. Men personalen gjorde en specialrätt åt mig vilket verkligen är 10 av 10 i service. Maten var jättegod.

Datum för besöket: juli 2019
Tack Hamburgartjejen19

Resenärer som tittade på Olssons Skafferi tittade också på

Helsingborg, Skåne län

Besökt Olssons Skafferi? Berätta vad du tyckte!