Tripadvisor
Publicera
Inkorg

“Mysig restaurang med god italiensk mat”
Omdöme om Olssons Skafferi

Kök: Italienskt
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 21 december 2019 från mobil enhet

God restaurang, både lunch och alacarte! Mysig lokal och en liten men trevligt uteservering. Rekommenderas!

Datum för besöket: augusti 2019
Tack jessicaochdavid

Omdömet skrevs 20 december 2019

De hade inget jag tålde på deras ursprungliga meny då jag är mjölkintolerant. Men personalen gjorde en specialrätt åt mig vilket verkligen är 10 av 10 i service. Maten var jättegod.

Datum för besöket: juli 2019
Tack Hamburgartjejen19
Omdömet skrevs 4 december 2019 från mobil enhet

Men rödvin som serveras kylskåpskallt kändes ju då där, annars trevligt och mysigt, lite trångt men då är det här och en del av charmen

Datum för besöket: december 2019
1  Tack JHE
Omdömet skrevs 11 oktober 2019 från mobil enhet

Mycket bra service o mycket god mat o dryck. Vi kommer gå dit fler gånger
Liten, mysig restaurang med fin atmosfär.

Datum för besöket: oktober 2019
Tack mcasparson
Omdömet skrevs 15 september 2019 från mobil enhet

Vi var fyra vänner som var ute och åt. Maten var fantastiskt god men serveringspersonalen glömde bort oss fullständigt. De servade bordet bredvid oss hela tiden men glömde fråga oss utan vi fick gå och kalla om vi ville ha ngt. Går ev. tillbaka för matens skull men bemötandet var under allt kritik.

Datum för besöket: september 2019
Tack elinorh100

Resenärer som tittade på Olssons Skafferi tittade också på

Helsingborg, Skåne län

Besökt Olssons Skafferi? Berätta vad du tyckte!