“Riktigt bra”
Omdöme om KOL & Cocktails

KOL & Cocktails
Rankad som nr 3 av 357 Restauranger i Helsingborg

Första gången vi va på KOL.
Mycket trevligt bemötande och härlig miljö.
Maten va riktigt god (ryggbiff med tillbehör) och riktigt schysst fördrink.

Datum för besöket: januari 2023
Tack 356pederr

Alltid lika lyckat och trevligt att besöka och äta på KOL.
SUPER GOD mat och härligt personal som jämt gör besöket värt varenda krona.

Datum för besöket: januari 2023
Tack Carlos K
Omdömet skrevs 30 december 2022 från mobil enhet

Vi valde flapsteak med potatisgratäng. Köttet var helt perfekt, allt på plankan var mycket gott. Trevligt bemötande och service. Vi gick därifrån både mätta och nöjda.

Datum för besöket: december 2022
Tack FreddeNilsson
Omdömet skrevs 23 december 2022 från mobil enhet

Säkert fjärde eller femte julen i rad som vi äter Kols julbord. Bäst i Helsingborg. Men förvänta dig inte traditionellt julbord utan detta är lyxigare och roligare. När du tröttnat på carpaccio o annat mumsigt så står det en snubbe och trancherar kött åt dig. Kols potatisgratäng o rödvinssås är det godaste jag smakat. (Bara Bistro Hotell V lite längre ner på gatan som håller jämna steg)
Godisbord till efterrätt och riktigt kompetent bar.
Jupp kort o GOTT, bäst i stan..

Datum för besöket: december 2022
Tack Dolph L
Omdömet skrevs 27 november 2022 från mobil enhet

Annorlunda julbord utan sill och skinka. Mycket annat gott som ostron, mini-västerbottenpaj, kavring med skagen, fina köttbitar och härligt dessertbord. Bästa servicen. Det enda missnöjet var placeringen vid högt bord / barstol… jobbigt för en mini-person som jag att hoppa upp och ned vid hämtning av mat. Men vid nästa tillfälle ber vi om ett ”lågbord” så är det problemet ur världen.

Datum för besöket: november 2022
Tack AnneUlr

Resenärer som tittade på KOL & Cocktails tittade också på

Helsingborg, Skåne län

Besökt KOL & Cocktails? Berätta vad du tyckte!

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.