“Fantastiskt ställe”
Omdöme om KOL & Cocktails

KOL & Cocktails
Rankad som nr 4 av 354 Restauranger i Helsingborg

Fantastiskt trevlig miljö, underbart god mat, kunnig och serviceminded personal. Hit kommer definitivt att gå igen! Tusen tack!

Tack 733amib

Helt suverän restaurang med skön atmosfär, väldigt trevlig personal och helt fantastisk mat. Rekommenderas varmt!

Tack 1969josefk

Utsökt mat! Blev dock inte helt perfekt, då vissa råvaror var slut.
Mysig restaurang, dock lite högljutt p.g.a ett kompisgäng bredvid oss.
Ganska dyrt, men vi tyckte ändå det var värt det, då maten som vi fick var utsökt god.

Tack Thomas P

Vi besökte KOL en fredag kväll och hade bokat bord. Servitören kom och lämnade menyn och det skulle dröja 20 min innan han skulle återkomma till oss. Från där vi satt, längst ner i salen, ser vi att han var ensamma om att ta upp beställningarna till 10 bord.

När vi beställde gå glömde vi att ta med ytterligare en öl i beställningen och när vi skulle påkalla hans uppmärksamhet så susade han förbi.

Maten var god, och servitören trevlig, men det är små detaljer som avsaknaden av servitörens uppmärksamhet och påpasslig gör att det känns mer som ett Vapiano besök än ett high-end restaurang.

Tack 417dibap
Michael F, Ägare på KOL & Cocktails, svarade på det här omdömetSvarade för 4 veckor sedan

Hej!
Tack för din feedback och jag kan inte annat än beklaga att servicen inte fungerat som den ska under ert besök. Att det skulle vara underbemannat är dock inte förklaringen då vi är måna om att alltid ha en bemanning för att kunna hålla en hög servicenivå, Förklaringen är nog snarare den mänskliga faktorn där man helt enkelt missat att vara uppmärksamma på ert bord. Absolut ingen ursäkt utan endast en förklaring. Precis som du själv skriver är det de små detaljerna som avgör helhetsintrycket av besöket och med det du beskriver förstår jag till fullo att det inte blev så bra som vi vill att det ska vara. Jag kan inte annat än beklaga detta och önskar samtidigt att ni hade sagt till på plats så vi hade fått en möjlighet att åtgärda det direkt. Nu kan jag inte annat än tacka för feedbacken och ta till oss av den för att se till att det inte inträffar igen.

Omdömet skrevs 2 juli 2022

Fantastisk god mat och rejäla portioner, goda cocktails.
Trevlig personal med stor servicekänsla.
Hit kommer vi gärna tillbaka.

Tack r0sen54

Resenärer som tittade på KOL & Cocktails tittade också på

Helsingborg, Skåne län

Besökt KOL & Cocktails? Berätta vad du tyckte!

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.