“Jättebra”
Omdöme om KOL & Cocktails

KOL & Cocktails
Rankad som nr 4 av 335 Restauranger i Helsingborg
Omdömet skrevs för 1 vecka sedan från mobil enhet

Underbar restaurang med mycket trevlig personal! Maten var jättebra och miljön härlig!
Rekommenderas skarpt!
Jättenöjd!

1  Tack 197andersl

Omdömet skrevs för 1 vecka sedan

vi var ett sällskap på 4 personer, en vegetarian med i sällskapet också. mycket hög kvalitet på maten. kan verkligen rekommendera KOL

Tack inbe
Omdömet skrevs för 1 vecka sedan från mobil enhet

Maten, servicen, drinkarna, musiken, atmosfären. Wow!!! Denna restaurang är en helhetsupplevelse oavsett om du går hit med familjen eller vännerna.

Tack WikHbg

Otroligt gott i härlig miljö. Goda o varierande drinkar, spännande meny och på fyra valde vi totalt tre olika förrätter o tre olika huvudrätter och vi var alla supernöjda. Bra service från väldigt trevlig personal kryddade kvällen

Datum för besöket: augusti 2021
Tack Lena L

Alltid fantastiskt god mat och stans godaste cocktails. Personalen är alltid lika glada och trevliga!

Datum för besöket: augusti 2021
Tack Ami_hbg

Resenärer som tittade på KOL & Cocktails tittade också på

Helsingborg, Skåne län

Besökt KOL & Cocktails? Berätta vad du tyckte!