“Hygglig mat och riktigt bra service”
Omdöme om KOL & Cocktails

KOL & Cocktails
Rankad som nr 4 av 334 Restauranger i Helsingborg
Omdömet skrevs för 1 vecka sedan från mobil enhet

Svägerskan rekommenderade denna restaurang och vi blev inte besvikna. Drinkarna och köttet var väl kanske inte exceptionella som en del andra recensioner antyder, men klart godkänt. Många tillbehör att välja mellan och de vi valde var riktigt goda. Dessutom proffsig och trevlig service.

Datum för besöket: juni 2021
Tack JonasS940

Omdömet skrevs för 1 vecka sedan

Brukar inte skriva omdömen, men detta är ni verkligen värda!

Härlig känsla i lokalen, skön belysning, bakgrundsmusik och luftig lokal. Mycket trevlig personal som höll koll på oss hela middagen och fick verkligen oss att känna sig välkomna. Åt deras egna hängmörade ryggbiff som va helt fantastiskt. Ihop med många olika side-orders, öl och drinkar, lämnade vi KOL mycket mätta och nöjda med besöket. En av de bättre ställena vi någonsin ätit på

Tack paullQ911EK

God mat och trevlig och kunnig personal. Modern inredning och skön stämning i lokalen. Rekommenderas!

Tack josefinet594

Vällagad och välsmakande mat, goda drinkar och trevlig personal. Vi var väldigt nöjda med vårt besök.

Tack Camilla S

Härlig lokal! Mysig! Underbar vibe fick man av detta ställe. God mat, fina drinkar och go’ personal! Rekommenderas s t a r k t!!

Datum för besöket: juni 2021
Tack nyfikenwanderlustare

Resenärer som tittade på KOL & Cocktails tittade också på

Helsingborg, Skåne län

Besökt KOL & Cocktails? Berätta vad du tyckte!