“Take Away”
Omdöme om KOL & Cocktails

KOL & Cocktails
Rankad som nr 5 av 331 Restauranger i Helsingborg

Beställde Take Away mat till en lördagkväll med vänner och allt var till belåtenhet. Har ätit på KOL förr och blev inte besviken då heller. God mat med fina smaker.

Datum för besöket: november 2020
Tack 816gunm

Var hos dom för att fira min fru på hennes födelsedag och deras kött är ett av de goaste jag har ätit och min fru vill absolut inte ha blodig och dom gjorde hennes kött helt perfekt och inte torr. Servitrisen vi hade visste vad vi skulle dricka till maten och det röda vinet var helt perfekt och drinkarna som hon förslog var helt otroliga.
Hon visste hur man servar och hade ett stort kunnande hon var ett stort proffs, vi var tillbaka kvällen efter för att ta ett par drinkar och bartender var helt otrolig på att servera goa drinkar. Så vi rekommenderar verkligen detta ställe för måltid eller bara sitta och ta ett glas go dryck. TACK ALL PERSONAL på KOL & COCKTAILS!

Tack bolero57
Omdömet skrevs 18 oktober 2020 från mobil enhet

Väldigt bra restaurang. Fantastiskt god mat och bra service. Rekommenderas verkligen. Populärt, så det är nog en bra idé att boka bord.

Tack Sverigesemestraren
Omdömet skrevs 18 oktober 2020 från mobil enhet

Jättebra service och trevlig personal. Vi åt hamburgaren och den var god. Efterrätten crème brulée och cocktailen Marilyn Manroe var jättegod!

Tack annikad86
Omdömet skrevs 17 oktober 2020 från mobil enhet

Mycket hög klass på hela besöket.
Kunde varit lite mer tacksamma för att man la 135 kr i dricks.
Men som helhet mycket bra mat, fantastiskt kött.

Tack Fredrik74

Resenärer som tittade på KOL & Cocktails tittade också på

Helsingborg, Skåne län

Besökt KOL & Cocktails? Berätta vad du tyckte!