“Utmärkt”
Omdöme om KOL & Cocktails

KOL & Cocktails
Rankad som nr 5 av 342 Restauranger i Helsingborg
Omdömet skrevs för 1 vecka sedan

Vi åt en medium Sirloin som var perfekt tillagad där vi fick välja tillbehör efter eget tycke och smak. Till efterrätt blev det Creme Brulée och Pineapple vilket smakade mycket bra. Rödvinet som kyparen rekommenderade passade utmärkt bra. Trevlig stämning och bra anpassning till covid. Dock tyckte vi att volymen av musiken var lite för hög.

Datum för besöket: oktober 2020
Tack BrittanoBengt

Omdömet skrevs för 1 vecka sedan

bra service och härlig stämning
Maten smakade gott och det gick snabbt att få ut maten, det var coconaavstånd mellan borden i dessa tider.

Datum för besöket: oktober 2020
Tack Joacimfellenius

Bästa vi ätit på länge. Mycket att välja på när det gällde mat och dricka. Finns något som passar alla. Bra service av trevlig personal.

Tack ChristerN1962

Ska du äta i Hbg ska du äta här! Fantastiskt god mat! Mysigt ställe, mycket snabb och proffsig service. Stort utbud av både mat och dryck.

Tack E9990KQpeterb

Inspirerande miljö. Servicen toppen. Maten var mycket god. Smakerna gifte sig i munnen. Vinet inget vidare, hade önskat att det fanns ett större sortiment på glas.

Kommer igen

Tack Y9733JXcamillak

Resenärer som tittade på KOL & Cocktails tittade också på

Helsingborg, Skåne län

Besökt KOL & Cocktails? Berätta vad du tyckte!