“Toppen”
Omdöme om KOL & Cocktails

KOL & Cocktails
Rankad som nr 5 av 335 Restauranger i Helsingborg
Omdömet skrevs 19 september 2020

Inspirerande miljö. Servicen toppen. Maten var mycket god. Smakerna gifte sig i munnen. Vinet inget vidare, hade önskat att det fanns ett större sortiment på glas.

Kommer igen

Tack Y9733JXcamillak

Omdömet skrevs 15 september 2020

Det kändes tryggt trots Covid19, personalen följde restriktionerna bra.
Såserna var väldigt goda men man fick väldigt mycket. Det hade varit tillräckligt att dela en sås på två så att man inte behöver slänga mat i onödan. I övrigt trevlig restaurang med väldigt bra service, mysig/trendig lokal.

Tack D7917PBkarinl
Omdömet skrevs 3 september 2020 från mobil enhet

Härligt trendig miljö med jätte trevlig service! Bra urval på goda drinkar, läcker meny som presenterades proffsigt med passande viner etc. Eloge till köket som tillagade en fantastisk god bit kött, precis som önskat!
Återkommer gärna igen!

Tack StephLow82
Omdömet skrevs 30 augusti 2020

Fantastisk mat och service! Vänligt bemötande och servisen hade full koll på när dricka var slut och när vi önskade beställa mer

Datum för besöket: augusti 2020
Tack lovbeck
Omdömet skrevs 26 augusti 2020

WOW vilken mat och goda drinkar! Stjärnor till personal och kökspersonal!
Kommer bli ett givet ställe vi går till varje gång vi besöker Helsingborg. Tonfisken, pluman, tryffelcremen, grillade focaccian med aiolin, friterade parmesan kroketter, sötpommes, tryffelrisotto m.m.

Ni kommer inte bli besvikna - gå hit!

Datum för besöket: augusti 2020
2  Tack and3rsson

Resenärer som tittade på KOL & Cocktails tittade också på

Helsingborg, Skåne län

Besökt KOL & Cocktails? Berätta vad du tyckte!