“Trevlig restaurang med bra service!”
Omdöme om KOL & Cocktails

KOL & Cocktails
Rankad som nr 5 av 338 Restauranger i Helsingborg
Omdömet skrevs för 6 dagar sedan

Det kändes tryggt trots Covid19, personalen följde restriktionerna bra.
Såserna var väldigt goda men man fick väldigt mycket. Det hade varit tillräckligt att dela en sås på två så att man inte behöver slänga mat i onödan. I övrigt trevlig restaurang med väldigt bra service, mysig/trendig lokal.

Datum för besöket: september 2020
Tack D7917PBkarinl

Härligt trendig miljö med jätte trevlig service! Bra urval på goda drinkar, läcker meny som presenterades proffsigt med passande viner etc. Eloge till köket som tillagade en fantastisk god bit kött, precis som önskat!
Återkommer gärna igen!

Datum för besöket: september 2020
Tack StephLow82

Fantastisk mat och service! Vänligt bemötande och servisen hade full koll på när dricka var slut och när vi önskade beställa mer

Tack lovbeck

WOW vilken mat och goda drinkar! Stjärnor till personal och kökspersonal!
Kommer bli ett givet ställe vi går till varje gång vi besöker Helsingborg. Tonfisken, pluman, tryffelcremen, grillade focaccian med aiolin, friterade parmesan kroketter, sötpommes, tryffelrisotto m.m.

Ni kommer inte bli besvikna - gå hit!

1  Tack and3rsson

Jag har jobbat inom restaurangbranschen i 10 år och min mor har gjort det i 25 år, detta va sjukt bra!! Köttet jag åt va perfekt! Vi båda va jätte nöjda med maten!

1  Tack 89kocken_

Resenärer som tittade på KOL & Cocktails tittade också på

Helsingborg, Skåne län

Besökt KOL & Cocktails? Berätta vad du tyckte!